![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg plejede at bruge Mozilla ... den havde gode funktioner, men det bare gjorde ikke indlæse billeder hurtigt nok det woud belastning halvdel end tage lang tid at indlæse resten, så jeg whent tilbage at sige ... det var hurtigere langt, men ikke så god leder, og det holdes ned så jeg thaught Jeg vil forsøge opera og im glad jeg gjorde .... sin fantastiske
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gør Opera har samme annonce blokere ting som Mozilla. Grunden hertil er, jeg hader dem belastning smiley annoncer men syg er enige om, at Mozilla er dodgey med billeder Jeg foretrækker IE men blot, at jeg får målrettet på hver side med de larmende annoncer hehe
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke fået nogen pop-ups i opera, selv dem, jeg får i IE og FF |
|
| |||
| |||
| OOOO din afhaspning mig til opera, og du siger, du kan ændre layouts? Thats en nedadrettede til FF for mig, jeg kunne ikke ændre layout eller design
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger FF, men jeg er enig i, at Opera er en fremragende browser. Jeg har prøvet det et par gange, men jeg gætter I `m, der bruges til at FF, jeg altid ender med at gå tilbage til det. Regards Howard. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg er i samme båd på Howard. Opera er en god browser men jeg er anvendt til FF, og personligt tror, at det er den bedste browser derude. Jeg bruger en add-on kaldes fasterfox.
| |||
| |||
| Jeg er tilbage til dvs. som i cant find en Windows Media plugin for opera på vista lol det virker for xp selvom |
|
| |||
| |||
| Du **** Ing n00b. Nogensinde hørt om Fire Fox er det browseren Microsoft kopieres til Internet Explorer 7 og det er stadig lort. Også hvordan **** kan du sige IE er hurtigere end FF? Du er en **** tard. Størrelsen af test, der er blevet gjort, har vist IE være langsommere derefter FF. |
|
| |||
| |||
| Bye programpunkt. Sæt sprut ned og få noget søvn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Hvad en idiot. Made for nogle interessant læsning alligevel.