![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i käyttämiä mozilla ... se oli hyvä toimintoja mutta se didnt kuorma kuvia tarpeeksi nopeasti se woud kuorman puoli kuin kestää iät ladata levätä, joten i whent takaisin eli ... sitä nopeammin pitkälle, mutta ei yhtä hyvä HAKU ja se pidetään kaatuu niin i thaught haluaisin yrittää ooppera ja im iloinen tein .... sen fantastinen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei ooppera on sama mainos estää asia kuin mozilla. syystä, Inhoan niitä kuorma hymiö mainoksia mutta huonosti sopivat, että mozilla on dodgey kuvien i mieluummin IE mutta sen vain, että saan suunnattu kaikki sivustot niitä ääneen mainoksia hehe
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| i havent saanut mitään pop-ups in ooppera jopa niitä saan eli ja ff |
|
| |||
| |||
| OOOO teidän käärimistä minut ooppera, ja te sanotte, voit vaihtaa ulkoasuja? Että hidastumiseen frangin minulle, en voinut muuta mitään kaavoja tai suunnittelua
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Käytän FF, mutta olen samaa mieltä, että Opera on erinomainen selain. Olen kokeillut sitä muutaman kerran, mutta luulisin I `m että käytetään FF, olen aina lopulta menee takaisin siihen. Regards Howard. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, olen samassa veneessä klo Howard. Opera on hyvä selain, mutta olen käyttää FF ja henkilökohtaisesti sitä mieltä, että se on paras selain olemassa. En käytä add-on kutsuttu fasterfox.
| |||
| |||
| Olen takaisin eli i cant löytää Windows Media Plugin ooppera on näköala lol se toimii xp vaikka |
|
| |||
| |||
| Olet **** Ing n00b. Koskaan kuullut Fire Fox on selain Microsoft kopioida Internet Explorer 7 ja se on edelleen paska. Myös, miten **** voit sanoa IE on nopeampi kuin FF? Olet **** tard. Määrä testejä, että on tehty ovat osoittautuneet IE on hitaampaa sitten FF. |
|
| |||
| |||
| Heippa ohjelmakohta. Laita viina alas ja nukkua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Mikä idiootti. Made joidenkin mielenkiintoista luettavaa joka tapauksessa.