![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg pleide å bruke Mozilla ... den hadde gode funksjoner, men det bare gjorde ikke laste ned bilder raskt nok det woud Beregnigner halvdel enn ta aldre Beregnigner resten, så jeg whent tilbake til ie ... Det var raskere langt, men ikke så godt ute, og det holdt krasje så jeg thaught jeg ville prøve opera og im glad jeg gjorde .... sine fantastiske
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| does opera har samme annonse blokkere ting som Mozilla. Grunnen som jeg hater de Beregnigner smiley annonser men dårlig er enig i at mozilla er dodgey med bilder Jeg foretrekker IE men bare det at jeg får målrettede på hvert område med høyt annonser hehe
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke noe pop-ups i opera selv de jeg får i IE og FF |
|
| |||
| |||
| oooo din reeling meg til opera, og du sier at du kan endre oppsett? Dvs en ulemper til FF for meg, jeg kunne ikke endre noen layouts eller design
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker FF, men jeg er enig i at Opera er en utmerket nettleser. Jeg har prøvd det et par ganger, men jeg antar I `m som tidligere FF, jeg alltid ender opp med å gå tilbake til det. Regards Howard. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg er i samme båt på Howard. Opera er en god nettleser, men jeg er vant til FF og personlig tror at det er den beste nettleseren der ute. Jeg bruker en add-on kalles fasterfox.
| |||
| |||
| Jeg er tilbake til dvs. som jeg skrånende finner en Windows Media-plugin for opera på vista lol det fungerer på xp skjønt |
|
| |||
| |||
| Du **** ing n00b. Hørt om Fire Fox den nettleseren Microsoft kopiert for Internet Explorer 7 og det fortsatt er noe dritt. Også hvordan **** kan du si IE er raskere enn FF? Du er en **** tard. Mengden av tester som er gjort har vist IE gå saktere da FF. |
|
| |||
| |||
| Bye Plank. Sett videreselging av alkohol ned og få litt søvn. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
![]() For en idiot. Laget for noen interessant lesning uansett.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken nettleser bruker du? | tomthedrummer1992 | Nettlesere & FTP Clients | 9 | 11 oktober 2008 13:05 |
| Hvilken nettleser for deg? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nettlesere & FTP Clients | 14 | 17nde sep 2008 05:05 |
| Hvilken nettleser er bra? | alih786 | General Software Chat | 9 | 16nde sep 2008 14:10 |
| Hvilken nettleser liker du | cheesewheels99 | Nettlesere & FTP Clients | 28 | 22 januar 2008 05:41 |
| Nettleser feil | rassman | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 12 desember 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |