![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag brukade använda mozilla ... hade bra funktioner men just didnt ladda bilder snabbt nog det Woud belastning halv än ta åldrar att läsa in resten, så jag whent tillbaka till det vill säga ... Det var snabbare med långt men inte så snygg, och det hålls krascha så jag thaught Jag skulle försöka opera och im glad att jag gjorde .... dess fantastiska
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gör opera ha samma annons blockera sak som Mozilla. Anledningen att jag hatar dem belastning smiley annonser men dåligt överens om att Mozilla är dodgey med bilder Jag föredrar IE men bara det att jag får inriktas på varje webbplats med hög annonser hehe
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jag har icke fått några pop ups i opera även de som jag i IE och FF |
|
| |||
| |||
| oooo din avhaspling mig till opera, och du säger att du kan ändra layouter? thats en avigsida med FF för mig, jag kunde inte ändra något layout eller design
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag använder FF, men jag håller med om att Opera är en utmärkt webbläsare. Jag har provat det några gånger, men jag gissar Jag som brukade FF jag alltid till slut att gå tillbaka till det. Regards Howard. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jag är i samma båt på Howard. Opera är en bra webbläsare men jag brukade FF och personligen tycker att det är den bästa webbläsaren ute. Jag använder en add-on som kallas fasterfox.
| |||
| |||
| Jag är tillbaka till det vill säga som jag skränande finna en Windows Media plugin för opera på vista lol det fungerar för xp men |
|
| |||
| |||
| Du **** Ing n00b. Någonsin hört talas om Fire Fox det är webbläsaren Microsoft kopieras för Internet Explorer 7 och det är fortfarande skit. Även hur **** kan du säga IE är snabbare än FF? Du är en **** senast. Mängden tester som gjorts har visat IE att försinka sedan FF. |
|
| |||
| |||
| Bye Plank. Sätt sprit ner och få lite sömn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Vilken idiot. Gjord för lite intressant läsning ändå.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken webbläsare använder du? | tomthedrummer1992 | Webbläsare & FTP Klienter | 9 | 11 oktober 2008 13:05 |
| Vilken webbläsare för dig? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Webbläsare & FTP Klienter | 14 | 17:e sep 2008 05:05 |
| Vilken webbläsare är bra? | alih786 | General Software Chat | 9 | 16:e sep 2008 14:10 |
| Vilken webbläsare gillar du | cheesewheels99 | Webbläsare & FTP Klienter | 28 | 22 januari 2008 05:41 |
| Webbläsarevänlig fel | rassman | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 12 december 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |