![]() |
|
| |||
| |||
| I venstre nogle nice afsked ord med forbuddet. Og planke, dvs ud udføre FF lig prøver, når det kommer til RAM brug. , Der normalt omsættes til hastighed. Gøre nogle test dig selv og se. Afslut stole på, hvad du læser. Firefox er mere sikker. Striben ned alle tilføjelsesprogrammer og det er hurtigere. Med add-ons er det en temmelig tæt race. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har lige læst afsked ord EF ........ .............. ![]() Smeg! Ikke som dig. Men jeg er helt enig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad der skete, mens jeg sover???
| |||
| |||
| Jeg har lige hentet Opera og jeg elsker det så far.It er hurtig og har en masse funktioner jeg like.I har brugt IE. og FF. Jeg tror, Opera er den bedste hidtil. |
|
| |||
| |||
| sin strålende, men mangler i en Windows Media plugin |
|
| |||
| |||
| Brug af Windows Media Player-plug-in med Opera Sådan bruges Windows Media Player plugin med Opera. Windows Media Player |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'm on Opera, og er blevet til en dug år nu, jeg synes, det fungerer bedst for mig, men jeg stadig bruge Mozilla Firefox, men jeg bruger, der specifikt for en tekst baseret web spil jeg spiller en smule, hovedsagelig fordi den betyder, at jeg kan have hjemmeside fanerne for kun at spil og samtidig holde min tidligere anvendte faner i Opera.
| |||
| |||
| Ie7 95% FF 5% for mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opera.
Det er faktum, at det er den bedste browser kan du få. Den eneste lille fordel Fx har det plug-ins, Opera har widgets, som er pæn, men ikke til min prference. Så igen, plug-ins jeg føje til Fx kommer leveret i Opera. Jeg selv foretrækker udviklingsværktøjer, selvom jeg bruger både sjældent. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Programpunkt var ukorrekt anyway! Nogle af os er gamle nok til at huske MOSAIC, den oprindelige web-browser, som er open source og blev dræbt af den kommercielle opkomling Netscape. Mosaic blev normer baseret, mens Netscape besluttede det ville tilføje dumme ting som Citat:
IE var baseret på Mosaic. Firefox voksede fra Netscape. Nu Firefox er åben, så derfor foretrækker jeg, at IE. (Plus sine mange tilføjelsesprogrammer selvfølgelig!) I Linux jeg ofte bruger Konqueror såvel. Da jeg generelt har Firefox og Thunderbird åbne konstant i baggrunden, startlyden tid er næppe et problem. Har du prøvet redigeringer er nærmere beskrevet nedenfor? http://www.wikihow.com/Make-Firefox-Load-Pages-Faster
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |