![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jätin joitakin nice jakaus sanoja tuontikieltoa. Ja ohjelmakohta, IE ei ulos suorittaa FF vuonna yhtäläinen testejä, kun se tulee RAM käyttö. Tämä yleensä tarkoittaa nopeutta. Tehdä kokeita itseäsi ja nähdä. Lopeta tukeutuen mitä lukea. Firefox on turvallisempi. Strip alas kaikki lisäosat, ja se on nopeampi. With lisäosia se on melko lähellä rodun. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen juuri lukenut jakaus sanat EF ........ .............. ![]() Smeg! Ei teitä. Mutta olen täysin samaa mieltä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä tapahtui kun olin unessa?
| |||
| |||
| Minä vain ladata Opera ja rakastan sitä niin far.It on nopea ja siinä on paljon ominaisuuksia I like.I pitänyt käyttää IE: ssä. ja FF. Uskon, Opera on paras tähän mennessä. |
|
| |||
| |||
| sen loistava mutta puuttuu Windows Media plugin |
|
| |||
| |||
| Windows Media Player-laajennuksen kanssa Opera Kuinka käyttää Windows Media Player-plugin kanssa Opera. Windows Media Player |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen Opera, ja ne ovat olleet, että kasteen vuoden ajan, mielestäni se toimii parhaiten minulle kuitenkin i silti käyttää mozilla firefox liikaa, mutta käyttää sitä nimenomaan tekstin web peli pelaan jonkin verran, lähinnä siksi, että sen tarkoitetaan i voi olla etusivulle välilehdissä vain, että pelin, ja säilyttää samalla minun aiemmin käytetty välilehtiä Opera.
| |||
| |||
| Ie7 95% FF 5% minulle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opera.
On tosiasia, että se on paras selain voit saada. Ainoa hienoinen etu Fx on on pluginien, Opera on widgets jotka ovat mukavia, mutta ei minun prference. Sitten uudelleen, pluginien I lisätä Fx tullut toimitetaan Opera. Olen jopa parempana kehittäjätyökalut, mutta voin käyttää sekä harvoin. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Ohjelmakohta oli asiavirhe anyway! Jotkut meistä ovat tarpeeksi vanha muistamaan MOSAIC, alkuperäinen Web-selaimen, joka oli avoimen lähdekoodin ja kuoli pois kaupallisen nousukasmainen Netscape. Mosaicin perustuviin, kun Netscape päätti se lisää typeriä asioita kuten Quote:
IE perustui Mosaic. Firefox kasvoi Netscape. Nyt Firefox on auki, niin tästä syystä pidän parempana, että IE: ssä. (Plus sen monet lisäosia tietenkin!) Linuxissa I käyttävät usein Konqueror samoin. Koska minulla on yleensä Firefox ja Thunderbird avoinna jatkuvasti taustalla, käynnistyslevy aika tuskin on kysymys. Oletko kokeillut muokkaukset alla? http://www.wikihow.com/Make-Firefox-Load-Pages-Faster
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitä selainta käytät? | tomthedrummer1992 | Web-selaimet ja FTP Clients | 9 | 11. lokakuu 2008 13:05 |
| Mitä Web Browser For You? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Web-selaimet ja FTP Clients | 14 | 17. Sep 2008 05:05 |
| Mikä selain on hyvä? | alih786 | General Software Chat | 9 | 16. Sep 2008 14:10 |
| Mitä Internet-selainta Pidätkö | cheesewheels99 | Web-selaimet ja FTP Clients | 28 | 22. Jan 2008 05:41 |
| Selaimen virhe | rassman | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 12. Joulukuu 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |