![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb enkele mooie woorden afscheid van het verbod. En Plank, IE doet uit voeren Ffr in gelijk proeven als het gaat om het RAM-gebruik. Dat vertaalt zich meestal aan de snelheid. Doe jezelf een aantal proeven en zien. Sluit vertrouwen op wat je leest. Firefox is meer veilig. Strip alle add-ons en het is sneller. Met add-ons is het een mooie close-race. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik lees het onderling woorden EF ........ .............. ![]() Smeg! Niet zoals jij. Maar ik van ganser harte mee eens.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat er gebeurd is terwijl ik sliep?
| |||
| |||
| Ik heb net gedownload Opera en ik hou het zo far.It is snel en heeft veel functies I like.I hebben gebruikt IE. en FF. Ik denk dat Opera de beste tot nu toe. |
|
| |||
| |||
| zijn briljant, maar niet in een Windows Media plugin |
|
| |||
| |||
| Met behulp van de Windows Media Player plug-in met Opera Hoe gebruik te maken van de Windows Media Player-plugin met Opera. Windows Media Player |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben op Opera, en zijn voor een dauw jaar nu, ik vind het het beste werkt voor mij, maar ik nog steeds gebruik maken van Mozilla Firefox, maar ik gebruik die specifiek voor een tekst-gebaseerde web spel speel ik een beetje, vooral omdat het betekent dat ik kan hebben homepage tabbladen alleen voor dat spel, met behoud van mijn voorheen gebruikte tabs in Opera.
| |||
| |||
| Ie7 95% Ffr 5% voor mij. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opera.
Is het feit dat het de beste browser die u kunt krijgen. Het enige kleine voordeel Fx heeft is de plug-ins, Opera heeft widgets die zijn leuk, maar niet op mijn prference. Dan weer de plug-ins ik toevoegen aan Fx komen uitgebracht in Opera. Ik heb zelfs de voorkeur geven aan de ontwikkeltools, hoewel ik beide zelden. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Plank is feitelijk onjuist toch! Sommigen van ons zijn oud genoeg om te onthouden MOSAIC, de oorspronkelijke web-browser, die is open source en werd gedood door de commerciële parvenuachtig Netscape. Mosaic was standaarden gebaseerd, terwijl Netscape besloten zou toevoegen domme dingen als Citaat:
IE was gebaseerd op Mosaic. Firefox steeg van Netscape. Nu Firefox is open, dus om die reden dat ik de voorkeur aan IE. (Plus zijn veel add-ons natuurlijk!) In Linux gebruik ik vaak Konqueror ook. Aangezien ik meestal Firefox en Thunderbird opent voortdurend op de achtergrond, de opstarttijd is nauwelijks een probleem. Heeft u geprobeerd de bewerkingen hieronder? http://www.wikihow.com/Make-Firefox-Load-Pages-Faster
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |