![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg forlot noe hyggelig avskjeds ord med forbudet. Og Plank, IE skiller ut utføre FF i lik tester når det gjelder RAM-bruk. Som vanligvis betyr hastighet. Gjøre noen tester deg selv og se. Avslutt stole på det du leser. Firefox er sikrere. Demontere alle tillegg og det er raskere. Med tillegg er det en ganske nær race. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nettopp lest avskjeds ord EF ........ .............. ![]() Smeg! Ikke liker deg. Men jeg helhjertet enig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva som skjedde mens jeg sover??
| |||
| |||
| Jeg har nettopp lastet ned Opera, og jeg elsker det så far.It er rask og har mange funksjoner jeg like.I har brukt IE. og FF. Jeg tror Opera er den beste så langt. |
|
| |||
| |||
| sin geniale, men mangler i Windows Media-plugin |
|
| |||
| |||
| Bruke Windows Media Player-plugin med Opera Slik bruker du Windows Media Player plugin med Opera. Windows Media Player |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er på Opera, og har vært for en dugge år nå, jeg synes det fungerer best for meg, men jeg fortsatt bruke Mozilla Firefox også, men jeg bruker som spesifikt for en tekst-basert web spillet jeg spille litt, hovedsakelig fordi det betyr at jeg kan ha hjemmeside kategorier for bare at spillet, mens du holder mine tidligere brukte kategoriene i Opera.
| |||
| |||
| Ie7 95% FF 5% for meg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opera.
Det faktum at det er den beste nettleseren du får. Den eneste liten nytte FX har er plug-ins, Opera har ting som er hyggelig, men ikke til min prference. Så igjen, plug-ins jeg legge til FX komme levert i Opera. Jeg selv foretrekker utviklerverktøyene, men jeg bruke både sjelden. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| Plank var Faktisk feil likevel! Noen av oss er gamle nok til å huske Mosaic, den opprinnelige nettleser, som var open source, og ble drept av den kommersielle oppkomling Netscape. Mosaic ble standarder basert, mens Netscape besluttet den ville legge dumme ting som Sitat:
IE var basert på Mosaic. Firefox vokste fra Netscape. Nå Firefox er åpen, så av den grunn jeg foretrekker at til IE. (Plus sine mange tilleggsprogrammer selvfølgelig!) I Linux jeg bruker ofte Konqueror også. Siden jeg har vanligvis Firefox og Thunderbird åpne konstant i bakgrunnen, oppstartstid er neppe et problem. Har du prøvd redigeringer detaljert nedenfor? http://www.wikihow.com/Make-Firefox-Load-Pages-Faster
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken nettleser bruker du? | tomthedrummer1992 | Nettlesere & FTP Clients | 9 | 11 oktober 2008 13:05 |
| Hvilken nettleser for deg? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nettlesere & FTP Clients | 14 | 17nde sep 2008 05:05 |
| Hvilken nettleser er bra? | alih786 | General Software Chat | 9 | 16nde sep 2008 14:10 |
| Hvilken nettleser liker du | cheesewheels99 | Nettlesere & FTP Clients | 28 | 22 januar 2008 05:41 |
| Nettleser feil | rassman | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 12 desember 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |