![]() |
|
| |||
| |||
| Jag lämnade några trevliga parting ord med förbudet. Och Plank, SE tar ut utföra FF i lika tester när det gäller RAM-användning. Det brukar översättas till hastighet. Har några undersökningar själv och se. Sluta lita på vad du läser. Firefox är säkrare. Strip ner alla add-ons och det är snabbare. Med tilläggsfaktorer det är en ganska nära ras. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har precis läst parting ord EF ........ .............. ![]() Smeg! Inte som du. Men jag håller med om det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vad som hände medan jag sov???
| |||
| |||
| Jag har precis hämtat Opera och jag älskar det så far.It är snabb och har en massa funktioner jag like.I har använt IE. och FF. Jag tycker att Opera är den bästa hittills. |
|
| |||
| |||
| dess briljanta men saknas i en Windows Media plugin |
|
| |||
| |||
| Använda Windows Media Player plug-in med Opera Hur man använder Windows Media Player plugin med Opera. Windows Media Player |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är på Operan, och har för en dagg år nu, jag tycker det fungerar bäst för mig, men jag fortfarande använda Mozilla Firefox också, men jag använder det speciellt för en textbaserad webb spel jag spela lite, främst eftersom det betyder att jag kan få hemsida flikar för endast det spelet, samtidigt som mina tidigare använda flikar i Opera.
| |||
| |||
| IE7 95% FF 5% för mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opera.
Det faktum att det är den bästa webbläsaren kan du få. Det enda liten fördel Fx har är plug-ins, Opera har prylar som är trevliga, men inte till min prference. Sen igen, plug-ins jag lägga till Fx kommer levereras i Opera. Jag föredrar utvecklingsverktyg, även om jag använder både sällan. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Plank var sakligt felaktiga ändå! Några av oss är gamla nog att minnas MOSAIK, den ursprungliga webbläsare som öppen källkod och dödades av av den kommersiella uppkomling Netscape. Mosaic var normer som bygger, medan Netscape beslöt att det skulle lägga dumma saker som Citat:
IE baserades på Mosaic. Firefox ökade från Netscape. Nu Firefox är öppet, så därför föredrar jag att IE. (Plus många tilläggsfaktorer förstås!) I Linux jag ofta använder Konqueror också. Eftersom jag generellt har Firefox och Thunderbird öppen hela tiden i bakgrunden, den start Temne är knappast en fråga. Har du provat redigeringar nedan? http://www.wikihow.com/Make-Firefox-Load-Pages-Faster
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken webbläsare använder du? | tomthedrummer1992 | Webbläsare & FTP Klienter | 9 | 11 oktober 2008 13:05 |
| Vilken webbläsare för dig? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Webbläsare & FTP Klienter | 14 | 17:e sep 2008 05:05 |
| Vilken webbläsare är bra? | alih786 | General Software Chat | 9 | 16:e sep 2008 14:10 |
| Vilken webbläsare gillar du | cheesewheels99 | Webbläsare & FTP Klienter | 28 | 22 januari 2008 05:41 |
| Webbläsarevänlig fel | rassman | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 12 december 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |