![]() |
|
| |||
| |||
| Åh, det er bedre: http://kb.mozillazine.org/Category:Tweaking_preferences Og IE har kun et lille fodaftryk, fordi de fleste af det indlæses på Windoze start!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| konkerour er godt, men jeg dont gerne denne omstændighed, at det gør ikke indlæse en hjemmeside på start
| |||
| |||
| Citat:
Plus jeg kan synkronisere bogmærker mellem Windoze og openSUSE bruger Foxmarks!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| du ved hjælp af SUSE derefter mike? im om ubuntu 64 bit og mynte |
|
| |||
| |||
| SUSE på laptop, tror jeg, at min computer er stadig Ubuntu! lol SUSE og pclinuxOS var de eneste distros at ville installere på min laptop og desktop uden nogle problemer eller andre. Prøvet de fleste af dem, Debian, Mint, Ubuntu, Fedora, FreeBSD, etc. De fleste forlod mig uden internet adgang som standard. I Debian, selv installationsprogrammet ikke køre korrekt --- blank eller beskadiget skærmen. SUSE har Yast, som selv kører i terminal mode og er fantastisk til nyttiggørelse. Gennem årene har jeg udviklet en vane med at teste software til destruktion.
|
| |||
| |||
| haha nice cant wait till FF3! knapperne på websider i linux er irriterende, der så firkantet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen har nævnt links. Det er funktioner, opera / FF / dvs. mangel, har de ting links ikke. links er meget hurtigt, f.eks. Hele internettet ser stort set det samme uanset hvilken hjemmeside du er på, er der ingen farver og ingen billeder. Navigere med tastaturet gør alting meget hurtigt i forhold til mål-og-klik flytter musen hen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke rearly gerne lyden af links, vil jeg gerne have hver webside anderledes end andre, og ganske ofternly billeder, farver osv., hvad der gør en webside, en webside.
| |||
| |||
| Den vigtigste grund til at bruge links er at kontrollere, at noget du har skrevet til internettet giver mening at blinde brugere. Du klippes ud billederne og farverne og forsøge at navigere i det uden at disse spor. Hvis det er meningsløst, så du gå tilbage til din kode, og forbedre den. Så det har en rationel undskyldning samt at være en wow-hurtigt rundt på internettet. |
|
| |||
| |||
| Mener du lynx? Ja, glimrende og hurtigt!
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvilken browser bruger du? | tomthedrummer1992 | Webbrowsere & FTP Klienter | 9 | 11 oktober 2008 13:05 |
| Som Webbrowser for dig? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Webbrowsere & FTP Klienter | 14 | 17. sep 2008 05:05 |
| Hvilken browser er god? | alih786 | General Software Chat | 9 | 16. sep 2008 14:10 |
| Hvad internet browser vil du gerne | cheesewheels99 | Webbrowsere & FTP Klienter | 28 | 22 januar 2008 05:41 |
| Browser fejl | rassman | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 12th Dec 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |