![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voi, tämä on parempi: http://kb.mozillazine.org/Category:Tweaking_preferences Ja IE on vain pieni jalanjälki koska useimmat se latautuu klo Windoze käynnistys!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| konkerour on hyvä, mutta i dont kuten siitä, että se doesnt ladata etusivun alussa
| |||
| |||
| Quote:
Plus voin synkronoida kirjanmerkkejä välillä Windoze ja openSUSE käyttäen Foxmarks!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Käytätkö SUSE sitten mike? im on ubuntu 64-bittinen ja minttu |
|
| |||
| |||
| SUSE on kannettava tietokone, mielestäni työpöydällä on edelleen Ubuntu! lol SUSE ja PCLinuxOS olivat ainoat distros, joka asentaa oman kannettavan tietokoneen ja työpöydän ilman ongelmia tai muita. Yritti useimmat niistä, Debian, Mint, Ubuntu, Fedora, FreeBSD, jne. Suurin osa jätti minut ilman Internet oletuksena. Debian, vaikka asennin ei toimi oikein --- tyhjä tai vioittunut näytöllä. SUSE on Yast, joka jopa toimii terminaalin tilassa ja on suuri hyödynnettäväksi. Vuosien varrella olen kehittänyt tavan testata ohjelmiston tuhoamisesta.
|
| |||
| |||
| haha nice cant Odotahan ff3! painikkeiden kotisivut Linux on ärsyttävää, ei niin neliö |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nobody's mainittu linkkejä. Siinä on ominaisuuksia, ooppera / ff / ie puute, he ajattelevat linkkejä ei ole. luominen on erittäin nopea, esimerkiksi. Koko Internet näyttää paljolti sama kumpi sivusto, jolla olet, ei väri-eikä kuvia. Navigointi näppäimistö tekee kaiken hyvin nopeasti verrattuna tavoite-ja napsauta hiiren.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En rearly kuten äänen linkkejä, haluan ottaa jokaisen verkkosivun eri muille, ja aivan ofternly kuvia, värejä jne., mikä tekee web-sivulle, verkkosivun.
| |||
| |||
| Tärkein syy käyttää linkkejä on tarkistaa, että jotain olet kirjoitettu Web järkevää sokeille käyttäjille. Leikkaisitko pois kuvia ja värit ja yrittää liikkua ilman niitä johtolankoja. Jos se on merkityksetön sitten palaa koodi ja parantaa sitä. Joten, se on järkevä anteeksi ja se on myös wow-nopea tapa Internetin ympärille. |
|
| |||
| |||
| Do you mean lynx? Kyllä, erinomainen, ja nopeasti!