![]() |
|
| |||
| |||
| Oh, dit is beter: http://kb.mozillazine.org/Category:Tweaking_preferences En alleen IE heeft een kleine voetafdruk omdat de meeste van deze belasting op windows opstarten!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| konkerour is good but i dont like that feit dat zij doesnt belasting een homepage bij het begin
| |||
| |||
| Citaat:
Plus ik kan bladwijzers synchroniseren tussen windows en OpenSUSE behulp Foxmarks!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| u gebruik SuSE dan Mike? im op Ubuntu 64 bit en munt |
|
| |||
| |||
| SUSE op laptop, ik denk dat mijn desktop is nog steeds Ubuntu! lol SuSE en pclinuxOS waren de enige distro die zou installeren op mijn laptop en desktop zonder enige problemen of andere. Geprobeerd de meeste van hen, Debian, Munt, Ubuntu, Fedora, FreeBSD, enz. De meeste links me met geen toegang tot internet standaard. In Debian, zelfs het installatieprogramma niet correct --- leeg of beschadigd scherm. SUSE heeft Yast, die nog loopt in terminal-modus en is zeer geschikt voor herstel. In de loop der jaren heb ik een gewoonte van het testen software voor vernietiging.
|
| |||
| |||
| haha nice cant wait till FF3! de knoppen op webpagina's in linux is vervelend, er dus vierkant |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nobody's vermelde links. Het heeft kenmerken die opera / ff / ie ontbreken, hebben ze dingen links niet. Links is heel snel, bijvoorbeeld. Het hele internet ziet er grotendeels hetzelfde uit welke site u op, er is geen kleurstoffen en geen foto's. Navigeren met het toetsenbord maakt alles erg snel vergeleken met de doel-en-klik muisaanwijzer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het niet rearly als het geluid van links, ik graag met elke webpagina anders dan anderen, en heel ofternly de foto's, kleuren etc. zijn wat maakt een webpagina, een webpagina.
| |||
| |||
| De belangrijkste reden voor het gebruik van banden is te zien dat iets wat je hebt geschreven voor het web is zinvol voor blinde gebruikers. Knip je de foto's en de kleuren en probeer te navigeren zonder deze aanwijzingen. Als het zinloos dan ga je terug naar je code en verbeteren. Dus, het is een rationele excuus alsook een wow-snelle manier rondom het internet. |
|
| |||
| |||
| Bedoelt u lynx? Ja, uitstekend en snel!