![]() |
|
| |||
| |||
| Oh, dette er bedre: http://kb.mozillazine.org/Category:Tweaking_preferences Og IE har bare en liten plass, fordi det meste av den lastes på Windoze oppstart!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| konkerour er god, men jeg dont sånn at det ikke laste en hjemmeside på start
| |||
| |||
| Sitat:
Pluss jeg kan synkronisere bokmerker mellom Windoze og OpenSUSE bruker Foxmarks!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| du bruker SuSE deretter Mike? im på ubuntu 64 bit og mynte |
|
| |||
| |||
| SUSE på laptop, jeg tror min stasjonære fortsatt Ubuntu! lol SuSE og pclinuxOS var bare distros som ville installere på min bærbare og stasjonære uten noe problem eller andre. Prøvde de fleste av dem, Debian, Mint, Ubuntu, Fedora, FreeBSD osv. Mest forlot meg uten internett-tilgang som standard. I Debian, selv de ikke hadde kjørt riktig --- blank eller skadet skjermen. SUSE har Yast, som selv kjører i terminalen og er flott for utvinning. Gjennom årene har jeg utviklet en vane å teste programvare til destruksjon.
|
| |||
| |||
| haha nice cant wait till ff3! knapper på websider i linux er irriterende, det så firkantet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nobody's nevnte linker. Den har funksjoner som opera / ff / ie mangler, har de ting lenker ikke. koblinger er meget rask, for eksempel. Hele Internett ser mye det samme uansett hvilken side du er på, er det ingen farger og ingen bilder. Navigere med tastaturet gjør alt veldig fort i forhold til mål-og-klikk mousing.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke rearly som lyden av lenker, jeg liker å ha hver webside annerledes for andre, og ganske ofternly bilder, farger osv. er det som gjør en webside, en webside.
| |||
| |||
| Den viktigste grunnen til å bruke koblingene er å se at noe du har skrevet på nettet er fornuftig å blinde brukere. Du kuttet ut bilder og farger, og prøv å navigere uten disse sporene. Hvis det er meningsløst deretter gå tilbake til koden din og forbedre den. Så det er en rasjonell unnskyldning, så vel som en wow-spole frem på Internett. |
|
| |||
| |||
| Mener du gaupe? Ja, utmerket og rask!