![]() |
|
| |||
| |||
| Åh, det här är bättre: http://kb.mozillazine.org/Category:Tweaking_preferences Och IE bara har ett litet fotavtryck eftersom de flesta av den laddas på Windoze start!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| konkerour är bra men jag dont gillar det faktum att det spelar ingen belastning en hemsida vid start
| |||
| |||
| Citat:
Plus kan jag synkronisera bokmärken mellan Windoze och OpenSUSE använder Foxmarks!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| du använder SUSE sedan Mike? im om ubuntu 64 bitars och mynta |
|
| |||
| |||
| SUSE på laptop, jag tror att mitt skrivbord är fortfarande Ubuntu! lol SUSE och pclinuxOS var de enda distros som skulle installera på min bärbara och stationära datorer utan några problem eller andra. Försökte de flesta av dem, Debian, mynta, Ubuntu, Fedora, FreeBSD, etc. De flesta lämnade mig utan tillgång till Internet som standard. I Debian, även installeraren inte korrekt --- tom eller skadad skärmen. SUSE har YaST, som även kör i terminal-läge och är perfekt för återhämtning. Under årens lopp har jag utvecklat en vana att testa programvara för destruktion.
|
| |||
| |||
| haha nice cant wait to ff3! knapparna på webbsidor i linux är irriterande, det så kvadratisk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nobody's nämns länkar. Den har funktioner som Opera / FF / dvs brist har de saker länkar inte. länkar är mycket snabb, till exempel. Hela Internet ser ut på ungefär samma beroende på vilken sida du är på, det finns inga färgämnen och inga bilder. Navigera med tangentbordet gör allt mycket snabbt i förhållande till syftet och klicka mousing.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förstår inte bittida gillar ljudet av länkar, jag gillar med varje webbsida annorlunda för andra, och helt ofternly bilder, färger etc. är det som gör en webbsida, en webbsida.
| |||
| |||
| Den främsta anledningen att använda länkar är att kontrollera att ni har skrivit för webben är vettigt att blinda användare. Du tar bort de bilder och färger och försöker navigera utan dessa ledtrådar. Om det är meningslöst då du går tillbaka till din kod och förbättra det. Så det har en rationell ursäkt samt att en wow-snabbt sätt kring Internet. |
|
| |||
| |||
| Menar du lynx? Ja, mycket bra och snabbt!
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken webbläsare använder du? | tomthedrummer1992 | Webbläsare & FTP Klienter | 9 | 11 oktober 2008 13:05 |
| Vilken webbläsare för dig? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Webbläsare & FTP Klienter | 14 | 17:e sep 2008 05:05 |
| Vilken webbläsare är bra? | alih786 | General Software Chat | 9 | 16:e sep 2008 14:10 |
| Vilken webbläsare gillar du | cheesewheels99 | Webbläsare & FTP Klienter | 28 | 22 januari 2008 05:41 |
| Webbläsarevänlig fel | rassman | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 12 december 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |