vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Miksi en voi kirjautua sisään ...?

Reply

Thread Tools
Old 23 lokakuu 2007, 01:50
Uusi Jäsen

Default Miksi en voi kirjautua sisään ...?

Hi Guys,

Ihmettelen, jos joku voi antaa minulle pointer tässä yksi ...

Olen varma, en ole muuttanut mitään asetuksia tietokoneeseen, mutta jostain syystä kun yritän kirjautua sivustoihin, kuten yahoo.co.uk / facebook.com en voi kirjautua sisään ja omat tilit --

Kun kirjoitat oman käyttäjätunnuksen ja salasanan, se alkaa ladata sivun ne vain päivittyy log in sivu (poistamalla minun tiedot), jotka estävät ulottumisen tilin.

Vielä muihin sivustoihin, kuten Barclays.co.uk omalle pankki-, log in works fine?

Olen tarkistanut minun Evästeasetukset ja laskea niitä välttämättömään asetukset ja hyväksynyt sivustoja luotettujen luettelo, mutta ei ole merkitystä ..? Olen yrittänyt käyttää sivustot sekä Internet Explorer ja Mozilla Firefox, mutta se ei ole merkitystä ..?

Minulla on HP credential johtaja tietokone, joka varastoi kaikki log yksityiskohtiin (jonka sormenjälki napata), mutta minulla on pois päältä, ja se ei ole eroa.

Ajatus on ...?

Thanks in advance,

Mark
Old 23 lokakuu 2007, 01:55
Administrator Group

I'd aikavälillä Ccleaner on downloads osa, koska se poistaa kaikki evästeet ja välimuistin.

On myös mahdollista, saatat olla hieman vakoiluohjelmat tai virus, jos edellä mainittuja ei toimi on katsoa täältä. http://www.thecomputerforums.co.uk/f...-posting-7476/

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 lokakuu 2007, 03:55
Uusi Jäsen

Hi Dave,

Kiitos vastauksesta ... Olen seurannut ohjeita ja ladata ja juoksi ccleaner .. sitten virus checker ja vielä ole iloa ..!

Olen lisännyt yahoo on luotettu sivusto ja hyväksyvät evästeet ...

Seuraavassa näkyy viesti, kun yritän kirjautua sisään.

On jo Yahoo! ID?

Kirjaudu sisään
Selainta käytät kieltäytyy kirjautua sisään (cookies hylättiin)

Enää ajatus n?

Mark
Old 23 lokakuu 2007, 03:59
Moderator Group

Suorita ehdotettu antispyware ohjelmia.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail. tolet Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 11 28th Jan 2009 15:35
Corrupted kuvat - merkki HD vika? blubla Drives & Removable Media 1 21. Sep 2008 03:34
Cant kirjautua sisään! bradleyjoes Virusten, vakoiluohjelmien & Security 26 29th Jan 2008 10:12
Windows Live Sign In Lukee12 Windows-käyttöjärjestelmät 3 18th Jan 2008 17:35
Ei voi kirjautua sisään eBay Buchanan Web-selaimet ja FTP Clients 11 9. marraskuu 2007 12:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.