![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, Ihmettelen, jos joku voi antaa minulle pointer tässä yksi ... Olen varma, en ole muuttanut mitään asetuksia tietokoneeseen, mutta jostain syystä kun yritän kirjautua sivustoihin, kuten yahoo.co.uk / facebook.com en voi kirjautua sisään ja omat tilit -- Kun kirjoitat oman käyttäjätunnuksen ja salasanan, se alkaa ladata sivun ne vain päivittyy log in sivu (poistamalla minun tiedot), jotka estävät ulottumisen tilin. Vielä muihin sivustoihin, kuten Barclays.co.uk omalle pankki-, log in works fine? Olen tarkistanut minun Evästeasetukset ja laskea niitä välttämättömään asetukset ja hyväksynyt sivustoja luotettujen luettelo, mutta ei ole merkitystä ..? Olen yrittänyt käyttää sivustot sekä Internet Explorer ja Mozilla Firefox, mutta se ei ole merkitystä ..? Minulla on HP credential johtaja tietokone, joka varastoi kaikki log yksityiskohtiin (jonka sormenjälki napata), mutta minulla on pois päältä, ja se ei ole eroa. Ajatus on ...? Thanks in advance, Mark |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd aikavälillä Ccleaner on downloads osa, koska se poistaa kaikki evästeet ja välimuistin.
| |||
| |||
| Hi Dave, Kiitos vastauksesta ... Olen seurannut ohjeita ja ladata ja juoksi ccleaner .. sitten virus checker ja vielä ole iloa ..! Olen lisännyt yahoo on luotettu sivusto ja hyväksyvät evästeet ... Seuraavassa näkyy viesti, kun yritän kirjautua sisään. On jo Yahoo! ID? Kirjaudu sisään Selainta käytät kieltäytyy kirjautua sisään (cookies hylättiin) Enää ajatus n? Mark |
|
| |||
| |||
| Suorita ehdotettu antispyware ohjelmia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail. | tolet | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 11 | 28th Jan 2009 15:35 |
| Corrupted kuvat - merkki HD vika? | blubla | Drives & Removable Media | 1 | 21. Sep 2008 03:34 |
| Cant kirjautua sisään! | bradleyjoes | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 26 | 29th Jan 2008 10:12 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 18th Jan 2008 17:35 |
| Ei voi kirjautua sisään eBay | Buchanan | Web-selaimet ja FTP Clients | 11 | 9. marraskuu 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |