mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Waarom kan ik niet loggen ...?

Reply

Thread Tools
Old 23 okt 2007, 01:50
Nieuw Lid Fractie

Default Waarom kan ik niet loggen ...?

Hi guys,

Ik vraag me af of iemand kan geven me een aanwijzer op deze ...

Ik ben er zeker van zijn niet veranderd de instellingen op mijn computer, maar om welke reden dan wanneer ik probeer aan te melden bij sites zoals yahoo.co.uk / facebook.com Ik kan me niet aanmelden en mijn accounts toegang --

Toen ik typ mijn gebruikersnaam en wachtwoord, het begint te laden in de pagina vernieuwt ze gewoon de log in pagina (het verwijderen van mijn gegevens), de toegang tot de account.

Nog andere site willen Barclays.co.uk voor mijn bank, inloggen werkt prima?

Ik heb mijn cookie-instellingen en neergelaten hen tot het minimum-instellingen en aanvaard de vertrouwde sites toe aan mijn lijst, maar maakt geen verschil ..? Ik heb geprobeerd om toegang te krijgen tot de sites met zowel Internet Explorer en Mozilla Firefox, maar het maakt geen verschil ..?

Ik heb de HP referentie manager op de laptop die slaat alle gegevens in het logboek (met een vingerafdruk wip), maar ik heb deze uitgeschakeld en het maakte geen verschil.

Enig idee is ...?

Thanks in advance,

Mark
Old 23 okt 2007, 01:55
Administrator Group

Ik wil lopen Ccleaner in de downloads sectie als het zal duidelijk al je cookies en cache.

Het is ook mogelijk je misschien een beetje van spyware of een virus dus als het bovenstaande niet eens een kijkje hier. http://www.thecomputerforums.co.uk/f...-posting-7476/

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 okt 2007, 03:55
Nieuw Lid Fractie

Hi Dave,

Bedankt voor het antwoord ... Ik heb de instructies gevolgd en gedownload en rende ccleaner .. vervolgens een virus checker en nog steeds geen vreugde ..!

Ik heb toegevoegd yahoo als een vertrouwde site en cookies accepteren ...

Het volgende bericht wordt weergegeven wanneer ik probeer in te loggen.

Heeft u al een Yahoo! ID?

Aanmelden
De browser die u gebruikt weigert om in te loggen (cookies verworpen)

Nog meer ideeën?

Mark
Old 23 okt 2007, 03:59
Moderator Groep

Voer de voorgestelde antispyware programma's.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Help! Ik kan me niet aanmelden bij mijn hotmail. tolet E-mail, VoIP & IM Overleg 11 28 Jan 2009 15:35
Beschadigde bestanden - teken van HD mislukking? blubla Drives & Removable Media 1 21e sep 2008 03:34
Cant aanmelden! bradleyjoes Virus, spyware & Security 26 29 Jan 2008 10:12
Windows Live Sign In Lukee12 Windows besturingssystemen 3 18 Jan 2008 17:35
Kan niet aanmelden bij ebay Buchanan Web Browsers & FTP Clients 11 9 Nov 2007 12:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.