mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Hvorfor kan jeg ikke logge inn ...?

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 01:50
New Member Group

Default Hvorfor kan jeg ikke logge inn ...?

Hei Fyrene,

Jeg lurer på om noen kan gi meg en peker på en ...

Jeg at jeg ikke har endret noen innstillinger på maskinen min, men uansett grunn når jeg prøver å logge på webområder som yahoo.co.uk / facebook.com Jeg kan ikke logge på og få tilgang til min konto --

Når jeg skriver inn brukernavn og passord, den begynner å laste inn siden de oppdateres loggen i side (fjernet min detaljer), som hindrer tilgang til kontoen.

Likevel annet nettsted som Barclays.co.uk for min bank, vil logge på som fungerer bra?

Jeg har sjekket min cookie og senket dem til et minimum og akseptert nettstedene til min klarert, men gjør ingen forskjell ..? Jeg har forsøkt å få tilgang til områder med både Internet Explorer og Mozilla Firefox, men det gjør ingen forskjell ..?

Jeg har HP credential manager på den bærbare datamaskinen som lagrer alle logge på detaljer (med et fingeravtrykk Swipe) men jeg har deaktivert denne, og det gjorde ingen forskjell.

Aner du er ...?

Takk på forhånd,

Mark
Old 23 oktober 2007, 01:55
Administrator Group

Jeg vil kjøre Ccleaner i downloads delen, som vil fjerne alle informasjonskapsler og buffer.

Det er også mulig du kan ha en bit av spionprogrammer eller et virus, så hvis det over ikke fungerer ta en titt her. http://www.thecomputerforums.co.uk/f...-posting-7476/

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 oktober 2007, 03:55
New Member Group

Hei Dave,

Takk for svar ... Jeg har fulgt instruksjonene og lastet ned og kjørte ccleaner .. deretter et virus brikken og fortsatt ingen glede ..!

Jeg har lagt til Yahoo som et klarert nettsted og akseptere cookies ...

Følgende melding vises når jeg prøver å logge inn.

Har du allerede en Yahoo! ID?

Logg inn
Nettleseren du bruker nekter å logge inn (informasjonskapsler avvises)

Flere ideen er?

Mark
Old 23 oktober 2007, 03:59
Moderator Group

Kjør den foreslåtte antispionprogrammer.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.