![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene, Jeg lurer på om noen kan gi meg en peker på en ... Jeg at jeg ikke har endret noen innstillinger på maskinen min, men uansett grunn når jeg prøver å logge på webområder som yahoo.co.uk / facebook.com Jeg kan ikke logge på og få tilgang til min konto -- Når jeg skriver inn brukernavn og passord, den begynner å laste inn siden de oppdateres loggen i side (fjernet min detaljer), som hindrer tilgang til kontoen. Likevel annet nettsted som Barclays.co.uk for min bank, vil logge på som fungerer bra? Jeg har sjekket min cookie og senket dem til et minimum og akseptert nettstedene til min klarert, men gjør ingen forskjell ..? Jeg har forsøkt å få tilgang til områder med både Internet Explorer og Mozilla Firefox, men det gjør ingen forskjell ..? Jeg har HP credential manager på den bærbare datamaskinen som lagrer alle logge på detaljer (med et fingeravtrykk Swipe) men jeg har deaktivert denne, og det gjorde ingen forskjell. Aner du er ...? Takk på forhånd, Mark |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil kjøre Ccleaner i downloads delen, som vil fjerne alle informasjonskapsler og buffer.
| |||
| |||
| Hei Dave, Takk for svar ... Jeg har fulgt instruksjonene og lastet ned og kjørte ccleaner .. deretter et virus brikken og fortsatt ingen glede ..! Jeg har lagt til Yahoo som et klarert nettsted og akseptere cookies ... Følgende melding vises når jeg prøver å logge inn. Har du allerede en Yahoo! ID? Logg inn Nettleseren du bruker nekter å logge inn (informasjonskapsler avvises) Flere ideen er? Mark |
|
| |||
| |||
| Kjør den foreslåtte antispionprogrammer. |