mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Varför kan jag inte logga in ...?

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 01:50
New Member Group

Default Varför kan jag inte logga in ...?

Hej Killar,

Jag undrar om någon kan ge mig ett pekaren på den här ...

Jag säker på att jag har inte ändrat några inställningar på min dator, men av någon anledning när jag försöker logga in på webbplatser som yahoo.co.uk / facebook.com Jag kan inte logga in och komma åt mina konton --

När jag skriver in mitt användarnamn och lösenord, det börjar att läsa in på sidan de uppdateras bara att logga in sida (ta bort mina uppgifter), som förhindrar tillträde till kontot.

Men annan webbplats som Barclays.co.uk för min bank, de loggar in fungerar bra?

Jag har kontrollerat mina cookie inställningar och sänkte dem till lägsta inställningar och godkänt webbplatser till min betrodda lista men gör ingen skillnad ..? Jag har försökt att få tillgång till webbplatser med både Internet Explorer och Mozilla Firefox, men det gör ingen skillnad ..?

Jag har HP referens chef på den bärbara datorn som lagrar alla logga in information (med ett fingeravtryck slå till) men jag har stängt detta och det gjorde ingen skillnad.

En idé är ...?

Tack på förhand

Mark
Old 23 oktober 2007, 01:55
Administrator Group

Jag skulle köra Ccleaner i nerladdningar avsnitt eftersom det kommer att klara alla dina cookies och cache.

Det är också möjligt att du kan ha en bit av spionprogram eller virus så om ovanstående inte fungerar ta en titt här. http://www.thecomputerforums.co.uk/f...-posting-7476/

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 oktober 2007, 03:55
New Member Group

Hej Dave,

Tack för svaret ... Jag har följt instruktionerna och hämtade och körde ccleaner .. sedan ett virus checker och fortfarande ingen glädje ..!

Jag har lagt till yahoo som en tillförlitlig plats och acceptera cookies ...

Följande meddelande visas när jag försöker logga in.

Har du redan ett Yahoo! ID?

Logga in
Den webbläsare du använder vägrar att logga in (cookies avvisas)

En bättre uppfattning är?

Mark
Old 23 oktober 2007, 03:59
Moderator-gruppen

Kör den föreslagna antispionprogram.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hjälp! Jag kan inte logga in på min hotmail. tolet E-post, VoIP & IM Diskussion 11 28 januari 2009 15:35
Skadade filer - tecken på HD misslyckande? blubla Drives & Removable Media 1 21 sep 2008 03:34
Cant logga in! bradleyjoes Virus, spionprogram och säkerhet 26 29 januari 2008 10:12
Windows Live Sign In Lukee12 Windows-operativsystem 3 18 januari 2008 17:35
Kan inte logga in på ebay Buchanan Webbläsare & FTP Klienter 11 9 november 2007 12:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.