![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar, Jag undrar om någon kan ge mig ett pekaren på den här ... Jag säker på att jag har inte ändrat några inställningar på min dator, men av någon anledning när jag försöker logga in på webbplatser som yahoo.co.uk / facebook.com Jag kan inte logga in och komma åt mina konton -- När jag skriver in mitt användarnamn och lösenord, det börjar att läsa in på sidan de uppdateras bara att logga in sida (ta bort mina uppgifter), som förhindrar tillträde till kontot. Men annan webbplats som Barclays.co.uk för min bank, de loggar in fungerar bra? Jag har kontrollerat mina cookie inställningar och sänkte dem till lägsta inställningar och godkänt webbplatser till min betrodda lista men gör ingen skillnad ..? Jag har försökt att få tillgång till webbplatser med både Internet Explorer och Mozilla Firefox, men det gör ingen skillnad ..? Jag har HP referens chef på den bärbara datorn som lagrar alla logga in information (med ett fingeravtryck slå till) men jag har stängt detta och det gjorde ingen skillnad. En idé är ...? Tack på förhand Mark |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle köra Ccleaner i nerladdningar avsnitt eftersom det kommer att klara alla dina cookies och cache.
| |||
| |||
| Hej Dave, Tack för svaret ... Jag har följt instruktionerna och hämtade och körde ccleaner .. sedan ett virus checker och fortfarande ingen glädje ..! Jag har lagt till yahoo som en tillförlitlig plats och acceptera cookies ... Följande meddelande visas när jag försöker logga in. Har du redan ett Yahoo! ID? Logga in Den webbläsare du använder vägrar att logga in (cookies avvisas) En bättre uppfattning är? Mark |
|
| |||
| |||
| Kör den föreslagna antispionprogram. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Jag kan inte logga in på min hotmail. | tolet | E-post, VoIP & IM Diskussion | 11 | 28 januari 2009 15:35 |
| Skadade filer - tecken på HD misslyckande? | blubla | Drives & Removable Media | 1 | 21 sep 2008 03:34 |
| Cant logga in! | bradleyjoes | Virus, spionprogram och säkerhet | 26 | 29 januari 2008 10:12 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystem | 3 | 18 januari 2008 17:35 |
| Kan inte logga in på ebay | Buchanan | Webbläsare & FTP Klienter | 11 | 9 november 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |