![]() |
|
| |||
| |||
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 til Windows Vista og Windows Server 2008 Dette er BETA software, så medmindre du bruger en ekstra computer, foreslås det, at IKKE downloade og bruge denne !!!!!! Udstationering dette her, som jeg er sikker på ord skal spredes på dette hurtigt, og det er bedre at få det fra MS så et sted andre steder.
EDIT: Tidlige rapporter er, at det er cool, import Firefox og Opera og Safari-indstillinger, men det er absolut BETA (dvs.) Det er nogle bemærkelsesværdige bugs. |
|
| |||
| |||
| tak for de links, jeg vidste ikke det var til rådighed som en beta download. top notch! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vil holde sig til Firefox Beta 3: p altså kun i almindelighed ikke har de customizability jeg leder efter - og dette kommer fra en person, der stak af det indtil midten af IE6!
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gjorde skifte til Firefox et stykke tid siden, og det vil tage noget større på MS's side for at friste mig tilbage.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forstår ikke, hvorfor Microsoft stadig forsøger at bekæmpe det ud med browseren marked ... Hvorfor ikke bare overlade det til andre, der synes at være i stand til at gøre det meget bedre ..... Jeg havde en tidligere beta og gav op med det. Det ene er at få bedre, men ikke noget som Firefox eller Opera IMHO. evilfantasy, jeg tror Microsoft har flyttet download siden til XP. Dødt link.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finde "(NULL)" | metalface | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 28. maj 2009 22:02 |
| Multiple Internet Explorer Windows Åbning | katiecoos | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 29 marts 2009 03:49 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 21. mar 2009 09:24 |
| 57 Internet Explorer Windows | Jonathon28 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 20 februar 2008 08:29 |
| Sådan afinstallerer Windows Internet Explorer | Wael s | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 19 marts 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |