![]() |
|
| |||
| |||
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 voor Windows Vista en Windows Server 2008 Dit is BETA software, zodat tenzij u gebruik maakt van een reserve computer wordt voorgesteld om te downloaden en dit NIET !!!!!! gebruik Posting dit hier omdat ik weet zeker dat woord zal verspreiden over dit snel en het is beter om het te krijgen van MS dan ergens anders.
EDIT: Vroege rapporten zijn dat het koel is, de invoer Firefox en Opera en Safari instellingen, maar is zeker BETA (ie) Het heeft een aantal opvallende bugs. |
|
| |||
| |||
| bedankt voor de links, ik was niet op de hoogte was beschikbaar als bèta te downloaden. top notch! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zal vast aan Firefox Beta 3: p IE gewoon in het algemeen niet over de aanpasbaarheid Ik ben op zoek naar - en dit komt van iemand die vastzitten door hem tot het midden van IE6!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik maakte de overstap naar Firefox een tijdje geleden, en het zal iets grote nemen aan de kant van MS om me te verleiden terug.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik begrijp niet waarom Microsoft nog steeds proberen om het uit te vechten met de browser-markt ... Waarom niet gewoon het overlaten aan de anderen, die lijken te kunnen het veel beter doen ..... Ik had een eerdere beta en gaf mee. Deze is beter, maar niets zoals Firefox of Opera IMHO. evilfantasy, ik denk dat Microsoft hebben de download pagina verplaatst voor XP. Dode Link.
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet Explorer Error - Windows kan het niet vinden "(NULL)" | metalface | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 28 mei 2009 22:02 |
| Meerdere Windows Internet Explorer openen | katiecoos | Virus, spyware & Security | 1 | 29 mrt 2009 03:49 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 21 mrt 2009 09:24 |
| 57 Internet Explorer Windows | Jonathon28 | Virus, spyware & Security | 18 | 20 feb 2008 08:29 |
| How to uninstall Windows Internet Explorer | wael s | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 19 mrt 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |