![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Windows Internet Explorer 8 Beta 1 for Windows Vista og Windows Server 2008
Dette er beta programvare så med mindre du bruker en ekstra datamaskin er det foreslått å IKKE laste ned og bruke dette !!!!!! Postering denne her som jeg er sikker på ordet vil spre seg på dette raskt og det er bedre å få det fra MS da et annet sted.
EDIT: Tidlige rapporter er at det er kult, import Firefox og Opera og Safari innstillinger, men er definitivt BETA (ie) Det har noen merkbare feil. |
|
|
|||
|
|||
|
takk for linkene, jeg var ikke klar det var tilgjengelig som beta nedlasting. top notch!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vil holde oss til Firefox Beta 3: p IE bare generelt har ikke customizability jeg leter etter - og dette kommer fra noen som stakk av det fram til midten av IE6!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg gjorde bytte til Firefox en stund siden, og det vil ta noe stort på MS sin side å friste meg tilbake.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg forstår ikke hvorfor Microsoft prøver fortsatt å bekjempe den ut med leseren markedet ... Hvorfor ikke bare overlate til andre som synes å kunne gjøre det mye bedre .....
Jeg hadde en tidligere beta og gav opp med den. Dette er bedre, men ingenting som Firefox eller Opera IMHO. evilfantasy tror jeg har Microsoft flyttet nedlastingssiden for XP. Dead Link.
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|