![]() |
|
| |||
| |||
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 för Windows Vista och Windows Server 2008 This is beta software så om du inte använder en ledig dator att det antyds att INTE ladda ner och använda den här !!!!!! Att informera om detta här så jag är säker på att ordet kommer att spridas på detta snabbt och det är bättre att få det från MS då någon annanstans.
EDIT: Tidiga rapporter är att det är svalt, import Firefox och Opera och Safari-inställningar, men är definitivt BETA (ie) Det har några märkbara fel. |
|
| |||
| |||
| Tack för länkarna, jag kände att det var tillgänglig som beta nedladdning. top notch! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kommer att hålla till Firefox Beta 3: p alltså bara i allmänhet inte har customizability Jag letar efter - och det kommer från någon som höll med det fram till mitten av IE6!
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag gjorde byta till Firefox ett tag sedan, och det kommer att ta något större på MS sida för att fresta mig tillbaka.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förstår inte varför Microsoft fortfarande försöker bekämpa det med webbläsaren marknaden ... Varför inte bara lämna det till andra som verkar kunna göra det mycket bättre ..... Jag hade en tidigare beta och gav upp med det. This one blir bättre men inget som Firefox eller Opera IMHO. evilfantasy, tror jag Microsoft har flyttat nedladdningssidan för XP. Död länk.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer Fel - det går inte att hitta "(NULL) | metalface | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 28 maj 2009 22:02 |
| Multiple Internet Explorer Windows Öppet | katiecoos | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 29 mars 2009 03:49 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 21 mars 2009 09:24 |
| 57 Internet Explorer för Windows | Jonathon28 | Virus, spionprogram och säkerhet | 18 | 20 februari 2008 08:29 |
| Hur avinstallerar Windows Internet Explorer | Wael s | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 19 mars 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |