![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg køre setup jeg få denne besked den siger "Denne software kan ikke installeres, fordi JScript er ikke registreret korrekt. Venligst reparation JScript og genstart derefter installationsprogrammet" Dette synes repareres, men im en linux n00b og dunno meget. nogen hjælp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| forsøge CS2 det er bedre understøttet af vin, og nu et platinmodstandstermometer ansøgning, også har du Java installeret? få det fra repo's eller fra søndag, hvis du ikke
| |||
| |||
| mand. Jeg brugte gode penge på dette. I cant bare slippe af med det ... |
|
| |||
| |||
| i så fald syge instruere dig om, hvordan du installerer den i aften |
|
| |||
| |||
| For the record, vin ikke understøtter CS3 endnu. Du kan få CS3 kører, men det er svært, og jeg ved ikke, hvis det virker godt nok til at være umagen værd. Se http://wiki.winehq.org/AdobeApps for mere info om vin og Adobe. |
|
| |||
| |||
| taget fra vin fora Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dimension E520 og Vista - Adobe Installer / Fjern Problemer | leilanigal | General Software Chat | 2 | 28 februar 2009 04:46 |
| Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25. maj 2008 03:17 |
| Hvordan installerer jeg Photoshop CS2 via Vin | ashaiba | Linux & Alternative OS | 1 | 8. maj 2008 05:44 |
| Vin og Skærmopløsning | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | 7 marts 2008 10:58 |
| STALKER plejer installere | Kion | PC & Console Gaming | 4 | 31 juli 2007 09:11 |
| Thread Tools | |
| |