![]() |
|
| |||
| |||
| När jag kör installationen får jag detta meddelande står det "Den här programvaran kan inte installeras eftersom JScript är inte korrekt registrerat. Vänligen reparation JScript och starta installeraren" Detta verkar reparabla, men im en linux n00b och vet mycket. någon hjälp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök CS2 är det bättre med stöd av vin och nu ett platina ansökan, också har du installerat Java? få det från repa eller från söndag om du inte
| |||
| |||
| man. Jag tillbringade bra pengar på detta. jag skränande bara bli av med den ... |
|
| |||
| |||
| i så fall sjuk instruera dig om hur du installerar det i kväll |
|
| |||
| |||
| Till protokollet, vin stöder inte CS3 ännu. Du kan få CS3 igång, men det är svårt, och jag vet inte om det fungerar bra för att vara värt ansträngningen. Se http://wiki.winehq.org/AdobeApps för mer info Om Vin och Adobe. |
|
| |||
| |||
| hämtats från vin forum Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dimension E520 och Vista - Adobe Installera / avinstallera Problem | leilanigal | General Software Chat | 2 | 28 februari 2009 04:46 |
| Sims 2 wont installera på min Vista comp saknade filen autorungui.dll hjälpa eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25 maj 2008 03:17 |
| Hur installerar jag Photoshop CS2 via Wine | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 1 | 8 maj 2008 05:44 |
| Vin och Skärmupplösning | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 3 | 7 mars 2008 10:58 |
| Stalker wont installera | Kion | PC & Console Gaming | 4 | 31 juli 2007 09:11 |
| Thread Tools | |
| |