![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Juuri ostanut mieheni halpa vanha tyyli (uusi) Asus eeepc Linuxin. Osti tyttäreni kanssa yhden XP jonkin aikaa sitten, ja hän rakastaa sitä, mutta mieheni haluaa päästä pari www-sivustot, se on siinä! Joka tapauksessa en voi muodostaa oman langattoman. Olen Telstra ja käyttää speedstream 6520. Telstra eivät tue Linux ja niiden Gyzmo tuki ei joko. Olen varma, että tämä on yksi tapa sen ympärille, mutta ei teknologiaa hyödyntävän. Minusta tuli WEP-avain, niin juuri saanut viestin "kunnes". Mikään virheet välilehti. Onko päässä kiertää tämän? Thx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PCLinuxOS miten setup langaton kanssa Netgear wn111v2 | mannu66 | Linux & Alternative OS | 0 | 8. Jun 2009 19:35 |
| Langattoman yhteyden asetukset minun laptop | dewbach | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 20. toukokuuta 2009 18:19 |
| Ensimmäinen linux (newbie ongelma) | pete21 | Linux & Alternative OS | 4 | 5. Sep 2008 02:30 |
| Langattomat verkot - nopeasti tulossa Standard Setup | Hybr! D | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 22. toukokuuta 2008 05:59 |
| Opetusohjelma: Setup langattoman verkon | serverguy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 15. Maaliskuu 2008 09:13 |
| Thread Tools | |
| |