mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Asus eepc med Linux (nybegynner) Trådløst oppsett

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 08:12
New Member Group

Default Asus eepc med Linux (nybegynner) Trådløst oppsett

Hei Fyrene

Nettopp kjøpt min mann en billig gammel stil (ny) Asus eeepc med Linux. Kjøpte min datter en med XP en stund siden, og hun elsker det, men mannen min bare ønsker å få et par nettsteder, det er det!

Men jeg kan ikke koble til mitt trådløse. Jeg er med Telstra og bruke en speedstream 6520. Telstra har ikke støtte for Linux og deres Gyzmo støtter ikke heller. Jeg er sikker på at det er en vei rundt det, men ikke teknisk kunnskapsrike.

Jeg skrev inn WEP-nøkkelen, og har akkurat fått melding "pending". Ingenting i feil kategori.

Er det unna rundt dette?

Thx
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PCLinuxos hvordan oppsett trådløst med NETGEAR wn111v2 mannu66 Linux og alternative OS 0 8 juni 2009 19:35
Trådløs tilkobling oppsett for min laptop dewbach Nettverk, modem og VoIP 1 20 mai 2009 18:19
Min første Linux (nybegynner problem) pete21 Linux og alternative OS 4 5te sep 2008 02:30
Trådløse nettverk - raskt bli Standard oppsett Hybr! D Nettverk, modem og VoIP 2 22 mai 2008 05:59
Tutorial: Installasjonsprogrammet et trådløst nettverk serverguy Nettverk, modem og VoIP 3 15 mars 2008 09:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.