![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene Nettopp kjøpt min mann en billig gammel stil (ny) Asus eeepc med Linux. Kjøpte min datter en med XP en stund siden, og hun elsker det, men mannen min bare ønsker å få et par nettsteder, det er det! Men jeg kan ikke koble til mitt trådløse. Jeg er med Telstra og bruke en speedstream 6520. Telstra har ikke støtte for Linux og deres Gyzmo støtter ikke heller. Jeg er sikker på at det er en vei rundt det, men ikke teknisk kunnskapsrike. Jeg skrev inn WEP-nøkkelen, og har akkurat fått melding "pending". Ingenting i feil kategori. Er det unna rundt dette? Thx |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PCLinuxos hvordan oppsett trådløst med NETGEAR wn111v2 | mannu66 | Linux og alternative OS | 0 | 8 juni 2009 19:35 |
| Trådløs tilkobling oppsett for min laptop | dewbach | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 20 mai 2009 18:19 |
| Min første Linux (nybegynner problem) | pete21 | Linux og alternative OS | 4 | 5te sep 2008 02:30 |
| Trådløse nettverk - raskt bli Standard oppsett | Hybr! D | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 22 mai 2008 05:59 |
| Tutorial: Installasjonsprogrammet et trådløst nettverk | serverguy | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 15 mars 2008 09:13 |
| Thread Tools | |
| |