mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternativa OS

Register

Asus eepc med Linux (nybörjare) Trådlös installation

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 08:12
New Member Group

Default Asus eepc med Linux (nybörjare) Trådlös installation

Hej Killar

Precis köpt min man en billig gammal stil (ny) Asus eeepc med Linux. Köpte min dotter en med XP för ett tag sedan och hon älskar det, men min man vill bara få ett par webbplatser, That's it!

Hursomhelst kan jag inte ansluta till mitt trådlösa. Jag är med Telstra och använda en speedstream 6520. Telstra inte stöder Linux och deras Gyzmo stöd inte heller. Jag är säker på finns det en väg runt det, men inte tekniskt kunniga.

Jag in WEP-nyckel, så just fått meddelandet "väntan". Ingenting i fel flik.

Finns det iväg runt detta?

Thx
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
PCLinuxos hur att installera trådlöst med Netgear wn111v2 mannu66 Linux & Alternativa OS 0 8 juni 2009 19:35
Trådlös anslutning inställning för min laptop dewbach Nätverk, Modem & VoIP 1 20 maj 2009 18:19
Min första Linux (newbie problem) pete21 Linux & Alternativa OS 4 5:e sep 2008 02:30
Trådlösa nätverk - snabbt på att bli den Standarduppställning Hybr! D Nätverk, Modem & VoIP 2 22 maj 2008 05:59
Handledning: Setup ett trådlöst nätverk serverguy Nätverk, Modem & VoIP 3 15 mars 2008 09:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.