![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad vil være det bedste linux til en computer med 8 MB grafikkort, 256 MB RAM, 533mhz P2, du får piont ..... en virkelig gamle computer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : rofl:![]() ![]() ![]() ![]() thx in advance ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : Rofl:![]() ![]() : rofl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå let på smilies, tak.
| |||
| |||
| Kun om nogen af dem vil køre på det! Jeg har en Linksys NSLU2 med 32MB RAM kører Linux! Du ønsker måske at gå for en lav grafik fodspor, men igen KDE og Gnome burde ikke være noget problem. Holde sig fra al grafik tricks gerne wobbly vinduer osv. PCLinuxOS er gode, nydelige kompakt med en god start sæt af applikationer og lette hurtig installere tid. Prøv det!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er, at NAS controller ting? Jeg vil gerne have en går på at gøre det ....
|
| |||
| |||
| Ja, dejlig lille boks! Ringede de unsling script og har et fuldt udbygget linux kasse på størrelse med en USB-hub, plus den bruger næsten mere end den magt behov til magten sin vedlagte drev.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg tror, det bliver en god DHCP / DNS-server ![]() Ikke at jeg virkelig brug for flere servere lol.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg så på eBay, men i sidste ende er købt hos Amazon. Du kan aldrig få for mange servere.
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |