![]() |
|
| |||
| |||
| Wat zou de beste Linux voor een computer met 8 MB grafische kaart, 256mb ram, 533MHz P2, krijg je het piont ..... echt een oude computer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : rofl:![]() ![]() ![]() ![]() thx op voorhand ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : Rofl:![]() ![]() : rofl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga gemakkelijk op de smilies, bedankt.
| |||
| |||
| Alleen over een van hen zou zich over dat! Ik heb een Linksys NSLU2 met 32MB RAM Linux! Mogelijk bent u wilt gaan voor een lage grafische voetafdruk, maar nogmaals, KDE en Gnome mag geen probleem zijn. Blijf uit de buurt van alle grafische trucs zoals wiebelende vensters, enz. PCLinuxOS is goed, mooi compact, met een goed uitgangspunt set applicaties en bliksem snel installeren tijd. Probeer het eens!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dat de NAS-controller ding? Ik wil graag een keer op om dat te doen ....
|
| |||
| |||
| Ja, mooi doosje! Rang de unsling script en een volwaardige Linux-systeem het formaat van een USB-hub, plus het gebruik nauwelijks meer dan de kracht die nodig is aan de macht zijn bijgevoegd station.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik denk dat het zal een goede DHCP / DNS-server ![]() Niet dat ik echt nog meer servers lol.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik keek op eBay maar uiteindelijk gekocht bij Amazon. Je kunt nooit te veel servers.
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |