![]() |
|
| |||
| |||
| Hva ville være den beste Linux på en maskin med 8 MB grafikkort, 256 MB RAM, 533MHz P2, du får piont ..... en virkelig gamle datamaskinen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : rofl:![]() ![]() ![]() ![]() thx in advance ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : Rofl:![]() ![]() : rofl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vennligst gå lett på smilefjes, takk.
| |||
| |||
| Bare om noen av dem vil bli kjørt på den! Jeg har en Linksys NSLU2 med 32MB RAM kjører Linux! Du ønsker kanskje å gå for en lav grafikk fotavtrykk, men igjen KDE og Gnome skal ikke være noen problem. Hold deg unna all grafikken triks som wobbly vinduer, etc. PCLinuxOS er god, ganske kompakt med en god start sett med programmer og lightening raskt installere tid. Prøve!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er at NAS kontrolleren ting? Jeg vil gjerne ha en gå på gjøre det ....
|
| |||
| |||
| Ja, nydelig liten boks! Rang i unsling script og ha en fullverdig Linux-boks på størrelse med en USB-hub, pluss den bruker knapt mer enn den kraften som trengs for å drive sin vedlagte stasjonen.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg tror det vil gjøre en god DHCP / DNS-server ![]() Ikke at jeg virkelig trenger flere servere lol.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg så på eBay, men i slutten kjøpes fra Amazon. Du kan aldri ha for mange servere.
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei! Jeg vil ha Linux! Men ... Hvilken distro å få? | Windwalker55 | Linux og alternative OS | 1 | 3 juni 2009 19:00 |
| Er det en Linux Distro Det lærer deg Linux | pest79456 | Linux og alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| Prøver å gå til linux | Beaker | Linux og alternative OS | 1 | 2 februar 2008 03:31 |
| Hvilken Linux! | Aners92 | Linux og alternative OS | 9 | 1 februar 2008 19:52 |
| Hjelp for Linux | Aners92 | Linux og alternative OS | 3 | 30 januar 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |