![]() |
|
| |||
| |||
| Vad skulle vara det bästa linux på en dator med 8 MB grafikkort, 256 MB RAM, 533MHz P2, får du piont ..... en riktigt gammal dator. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : rofl:![]() ![]() ![]() ![]() thx på förhand ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : Rofl:![]() ![]() : rofl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå lätt på smilies, tack.
| |||
| |||
| Bara om någon av dem skulle köras på det! Jag har en Linksys NSLU2 med 32MB RAM kör Linux! Du kanske vill gå på en låg grafik fotavtryck, men KDE och Gnome bör inga problem. Håll dig borta från all grafik tricks gillar vacklande fönster, etc. PCLinuxOS är bra, ganska kompakt med en bra uppsättning tillämpningar och belysningselement snabbt installera temne. Ge det ett försök!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det NAS registeransvarige sak? Jag skulle vilja ha ett gå till att göra det ....
|
| |||
| |||
| Ja, fin liten box! Rang de unsling script och har en fullt utvecklad linux box storleken på en USB-hubb, plus den använder knappt mer än den effekt som krävs för att driva sin bifogas enheten.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag tror att det kommer att göra ett bra DHCP / DNS-server ![]() Inte för att jag verkligen behöver fler servrar lol.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jag tittade på eBay men till slut köpte från Amazon. Du kan aldrig ha för många servrar.
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hej! Jag vill ha Linux! Men ... Vad distributioner att få? | Windwalker55 | Linux & Alternativa OS | 1 | 3 juni 2009 19:00 |
| Finns det någon Linux-distributioner som lär Du Linux | pest79456 | Linux & Alternativa OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| Försöker att gå till linux | bägare | Linux & Alternativa OS | 1 | 2 februari 2008 03:31 |
| Vilken Linux! | Aners92 | Linux & Alternativa OS | 9 | 1 februari 2008 19:52 |
| Hjälp för Linux | Aners92 | Linux & Alternativa OS | 3 | 30 januari 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |