vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Työpöytäympäristö

Reply

Thread Tools
Old 1 kesäkuu 2007, 15:54
Uusi Jäsen

What's your favorite työpöytäympäristö? Käytän FluxBox koska se on erittäin nopea ja jopa antiikin laitteistoa.
Old 2 kesäkuu 2007, 03:49
Administrator Group

Älä koskaan kosketa Linuxin ajatellut yrittää ubuntu pian.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 kesäkuu 2007, 05:19
Uusi Jäsen

Ubuntu on hyvä valinta, mielestäni. Se on käyttäjäystävällinen ja hyvin dokumentoitu internetissä.
Old 2 kesäkuu 2007, 05:23
Administrator Group

Juuri se, menossa on pelata viikonloppuna.

I'll voidaan säilyttää sitä dual boot mielestäni.
Old 7 kesäkuu 2007, 01:59
Jäsen

Kun ryhdyin ensimmäistä kanssa Linux Pidin kaksi käynnisty, olen aloittanut 2002/2003 Linuxin (kun off yrittää vuodesta 1996) ja Pidin kaksoiskäyttöä boot vuosia, otin plumpsahtaa vuonna 2004 Mandrake 10 ja myöhemmin Mandriva. Tästä hetkestä ikkunat oli vain pelejä. Ja viime vuoden syyskuussa Poistin viimeinen Windows 2000, että se kaikki Linux nyt.

Mutta myönnetään, jos olet vain päästä Linux haluan allways pitää kaksoiskäyttöä käynnistysjärjestelmässä, jos asiat eivät toimi tai kun sotkea sinua allways on varmuuskopio.
Old 17 heinäkuu 2007, 22:23
Uusi Jäsen

i käyttää Compiz-fuusio. se on niin freakin 'awesome. se on kuin berylli vain paremmin.
Old 18 heinäkuu 2007, 00:09
Jäsen

Compiz ja Beryl ovat sulautumiseen. Molemmat ovat vielä kokeellisia, mutta se toimii erittäin hyvä, vaikka se on vain eyecandy, I'm Running Berylli on Gnome Gui kanssa Ubuntu. Beryl on liian raskas minun kannettava tietokone niin, että yksi kulkee Compizin (ja hyvin saan lisää)

Lyhyesti sanottuna, jo parin kuukauden aiot nähdä kokonaan uusi Compiz, joka Compizin berylli tai berylli Compizin enemmän nahkojen ja parempaan hallintaan.

Cool ei se :-)
Old 18 heinäkuu 2007, 04:28
Rahoittajien ryhmän

Ubuntu ei koskaan toimi nykyisen laatikko (olen se asentuu, mutta se ei tunnista video tai verkossa), niin sen jälkeen, kun uudet rakentaa on valmis aion dual boot ubuntu berylli kanssa näköala. I'll koskaan voi tehdä koko kytkin koska koulu ja minun ammatti ne edellyttävät aina ikkunat tähän tai tuohon, mutta olen innoissani joka tapauksessa

My System: hAvAAck Build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Emolevy:
Asus P5N-E
RAM-muisti:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
Samsung 500GB @ 7200Rpm
Optinen asema (t):
Kuollut
Asia / PSU:
Generic asia, Generic PSU
Jäähdytys:
Zalman 92mm
Network / Internet:
laivalla
Monitor (t):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-bittinen
Old 27 heinäkuu 2007, 02:42
Jäsen

Moah ... se kesti vuoden, ennen kuin tein kytkin :-) (2002/2003) Nyt minulla on vain Linux :-)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.