![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| What's your favorite työpöytäympäristö? Käytän FluxBox koska se on erittäin nopea ja jopa antiikin laitteistoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä koskaan kosketa Linuxin ajatellut yrittää ubuntu pian.
| |||
| |||
| Ubuntu on hyvä valinta, mielestäni. Se on käyttäjäystävällinen ja hyvin dokumentoitu internetissä. |
|
| |||
| |||
| Juuri se, menossa on pelata viikonloppuna. I'll voidaan säilyttää sitä dual boot mielestäni. |
|
| |||
| |||
| Kun ryhdyin ensimmäistä kanssa Linux Pidin kaksi käynnisty, olen aloittanut 2002/2003 Linuxin (kun off yrittää vuodesta 1996) ja Pidin kaksoiskäyttöä boot vuosia, otin plumpsahtaa vuonna 2004 Mandrake 10 ja myöhemmin Mandriva. Tästä hetkestä ikkunat oli vain pelejä. Ja viime vuoden syyskuussa Poistin viimeinen Windows 2000, että se kaikki Linux nyt. Mutta myönnetään, jos olet vain päästä Linux haluan allways pitää kaksoiskäyttöä käynnistysjärjestelmässä, jos asiat eivät toimi tai kun sotkea sinua allways on varmuuskopio. |
|
| |||
| |||
| i käyttää Compiz-fuusio. se on niin freakin 'awesome. se on kuin berylli vain paremmin. |
|
| |||
| |||
| Compiz ja Beryl ovat sulautumiseen. Molemmat ovat vielä kokeellisia, mutta se toimii erittäin hyvä, vaikka se on vain eyecandy, I'm Running Berylli on Gnome Gui kanssa Ubuntu. Beryl on liian raskas minun kannettava tietokone niin, että yksi kulkee Compizin (ja hyvin saan lisää) Lyhyesti sanottuna, jo parin kuukauden aiot nähdä kokonaan uusi Compiz, joka Compizin berylli tai berylli Compizin enemmän nahkojen ja parempaan hallintaan. Cool ei se :-) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubuntu ei koskaan toimi nykyisen laatikko (olen se asentuu, mutta se ei tunnista video tai verkossa), niin sen jälkeen, kun uudet rakentaa on valmis aion dual boot ubuntu berylli kanssa näköala. I'll koskaan voi tehdä koko kytkin koska koulu ja minun ammatti ne edellyttävät aina ikkunat tähän tai tuohon, mutta olen innoissani joka tapauksessa
| |||
| |||
| Moah ... se kesti vuoden, ennen kuin tein kytkin :-) (2002/2003) Nyt minulla on vain Linux :-) |