![]() |
|
| |||
| |||
| Hva er din favoritt desktop miljøet? Jeg bruker FluxBox fordi den er veldig rask på også gammel maskinvare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldri rørt Linux, tenker på å prøve ubuntu snart.
| |||
| |||
| Ubuntu er et godt valg etter min mening. Det er mer brukervennlig og svært godt dokumentert på internett. |
|
| |||
| |||
| Nettopp lastet ned den, kommer til å ha en spiller over helgen. Jeg skal holde den dobbeltoppstart tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Når jeg først startet med Linux Jeg hadde en dobbeltoppstart, jeg startet i 2002/2003 med Linux (etter på av prøver siden 1996) og jeg holdt dobbeltoppstart etter år, tok jeg satse i 2004 med Mandrake 10 og senere Mandriva. Fra det øyeblikket på Windows var bare for spill. Og i september i fjor Jeg slettet min siste Windows 2000-system, er det all Linux nå. Men gitt, dersom du bare komme inn i Linux ville jeg allways holde dobbeltoppstart systemet, hvis ting ikke fungerer, eller når du rotet deg du allways har en sikkerhetskopi. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker compiz-fusion. det er så freakin 'awesome. Det er som Beryl bare bedre. |
|
| |||
| |||
| Compiz og Beryl er sammenslåing. Begge er fortsatt eksperimentelle, men det fungerer veldig veldig god, selv om det bare er eyecandy, I'm Running Beryl på en Gnome Gui med Ubuntu. Beryl er altfor tunge for min bærbar pc slik at man kjører compiz (og godt jeg kan legge til) Kort sagt, på et par måneder skal du se en helt ny compiz, en compiz Beryl eller Beryl compiz med flere skins og bedre ledelse. Cool er ikke det :-) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubuntu aldri ville jobbe med min nåværende boksen (jeg har det installert, men det vil ikke gjenkjenne video eller nettverket), så etter min nye er ferdig kommer jeg til å dobbeltoppstart ubuntu Beryl med vista. Jeg vil aldri kunne foreta full bytte fordi med skolen og mitt yrke de alltid kreve vinduer det ene eller det, men jeg er spent likevel
| |||
| |||
| Moah ... det tok meg et år før jeg gjorde bytte :-) (2002/2003) Nå er jeg bare har Linux :-) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 13 | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 26 mars 2009 12:22 |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 12 | evilfantasy | General Software Chat | 8 | 7 februar 2009 11:24 |
| Java SE Runtime Environment (JRE) 6 Update 11 | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 7 desember 2008 13:27 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 5 mars 2008 12:16 |
| Hvilken Desktop Environment du liker mest? | tvbusinesslounge | Linux og alternative OS | 2 | 30 august 2007 09:11 |
| Thread Tools | |
| |