![]() |
|
| |||
| |||
| r det muligt at dual boot en kopi af Mac OX Leopard og en kopi af XP Service Pack 2 .... Jeg er i øjeblikket kører off Service Pack 2. jeg bare partition et drev til Mac og installere det på, at køre bil? og derefter hver gang jeg boot jeg få menuen beder som jeg gerne vil starte op? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ret sikker på, at det er ulovligt at gøre det
| |||
| |||
| hvordan er det ulovligt, hvis jeg har legit versioner af softwaren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan mangle noget her - Mac OSX kører på Mac hardware, hvordan forventer du, at den skal køres på en pc? Hvor ville du få en OSX udarbejdes for PC's i686 hardwarearkitektur?
| |||
| |||
| Én, er det ikke ulovligt at gøre det andet. Det er muligt at have mac køre nativly, men virkelig hårdt og i cant find linket Du kan køre en emultaor skønt kaldes. ah! Jeg har glemt hvad den hedder men ill fortælle u så snart jeg husker |
|
| |||
| |||
| Citat:
det er meget muligt, og jeg kender et websted, hvor det er drøftet i detaljer, men da det er imod dette bord's regler, jeg vil foreslå dig google for det |
|
| |||
| |||
| Tak hAvAAck, Jeg har lige opdaget partier om Digital Rights Management, at jeg vil ikke hørt om før. Der synes at være folk der forsøger at sætte Geniès tilbage i flasker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har fundet en guide her om, hvordan man kan sætte Mac OS X på en pc, men en emulator, som for hvordan juridiske det er, jeg ved ikke med sikkerhed, men det ville være ved at gætte på, at det er lovligt, så længe både din XP og Mac OS X er legit versioner.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det er ulovligt som en del af Mac forsøger at kontrollere markedet og få flere penge, de plejer giver dig mulighed for at køre det på en pc, (hvis du vil Mac er du nødt til at tilbringe £ 800 + på deres maskiner i stedet for 400 på en pc)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mac-computere ikke længere bruge PowerPC CPU'er og derfor OS er lettere porteret til PC. Det er ikke let, men det er bestemt muligt, i modsætning til før Intel skifte.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mere end Dual Boot? - SSD 64 Gig Drive | rider200 | Windows-operativsystemer | 2 | 10. maj 2009 12:29 |
| Dual Boot Nu XP plejer Boot NTLDR Mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 marts 2009 07:07 |
| Dual boot? | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 3 | 28 august 2008 16:12 |
| Dual boot | chrismorris730 | Windows-operativsystemer | 4 | 13 februar 2008 16:56 |
| Dual Boot System | ChuckII | Windows-operativsystemer | 11 | 19 januar 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |