![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
se on mahdollista dual boot kopio Mac OX Leopard ja kopio XP Service Pack 2 .... Olen tällä hetkellä käynnissä pois Service Pack 2. En vain ositat ajaa mac ja asentaa sen, että ajaa? ja sitten kun i boot saan valikosta pyytää joita haluaisin boot?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olen melko varma, että se on laitonta tehdä niin
|
|||
|
|||
|
miten se on laitonta, jos minulla legit ohjelmiston versioita?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
I voidaan puuttuu jotain - Mac OSX toimii Mac-laitteiston, miten aiotte sen suorittaa tietokoneen? Mistä saat OSX koottavia tietokoneen i686 laitteiston arkkitehtuuri?
|
|||
|
|||
|
Yksi, se ei ole laitonta niin toiseksi. Se on mahdollista mac aikavälillä nativly, mutta sen todella kovaa ja i cant löytää yhteys
Voit käyttää emultaor vaikka kutsutaan. ah! Unohdin mitä kutsutaan mutta huonosti kertoa u niin pian kuin muistan |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
se on hyvin paljon mahdollista, ja tiedät sivuston, jossa se käsitellään yksityiskohtaisesti, mutta koska se on tämän hallituksen sääntöjä, I'd suosittelemme google sen |
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos hAvAAck, juuri löytäneet eristä noin Digital Rights Management, että minulla ei ole kuullut aiemmin. Ei näytä olevan ihmisiä, yrittää laittaa Genièsin takaisin pulloissa.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Löysin opas tässä siitä, miten asettaa Mac OS X: n, joka pc vaikka emulaattori, kuten miten oikeudellinen se on, en tiedä varmasti, mutta olisi se arvata, että se on oikeudellinen, niin kauan kuin teidän XP ja Mac OS X ovat legit versiot.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
se on laitonta, koska osa mac yrittää hallita markkinoita ja saada lisää rahaa ne tapana voit suorittaa sitä tietokoneeseen, (jos haluat mac joudut viettämään £ 800 + heidän kone kuin 400: n tietokoneeseen)
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Macit enää käyttää PowerPC CPUs ja siksi OS on helpommin siirretty tietokoneeseen. Se ei ole helppoa, mutta se on varmasti mahdollista, toisin kuin ennen Intel-kytkin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|