![]() |
|
| |||
| |||
| is het mogelijk om dual boot een exemplaar van Mac OX Leopard en een kopie van XP service pack 2 .... Ik ben momenteel met off service pack 2. kan ik gewoon partitie een drive voor Mac en installeer het op dat station? en dan wanneer ik opstart krijg ik het menu vragen die ik zou willen starten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'm pretty sure it's illegaal te doen
| |||
| |||
| hoe is het illegaal als ik heb legit versies van de software? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik mag ontbreken iets hier - Mac OSX draait op Mac-hardware, hoe denkt u dat het draait op een pc? Waar zou je een OSX opgesteld voor de PC's i686 hardware architectuur?
| |||
| |||
| Een, het is niet illegaal om dit te doen anderzijds. Het is mogelijk om een Mac draaien nativly, maar het echt hard en i cant vindt de koppeling U kunt een emultaor al gebeld. ah! Ik ben vergeten wat haar is opgevraagd, maar ziek vertellen u zo snel als ik het mij goed herinner |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het is heel veel mogelijk, en ik weet van een site waar het in detail besproken, maar gezien het is tegen de regels van dit forum, ik stel voor dat je Google voor het |
|
| |||
| |||
| Dank u hAvAAck, ik heb net ontdekt veel over Digital Rights Management, dat ik niet gehoord over vroeger. Er lijken mensen daar proberen om genies terug in flessen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vond een gids hier over hoe om Mac OS X op een pc via een emulator, zoals hoe juridisch is, weet ik niet zeker, maar het zou door denk dat het juridische, zo lang als je XP en Mac OS X zijn legit versies.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| het illegaal is als onderdeel van Mac proberen om de markt en krijgen ze meer geld wont kunt u deze vervolgens op een pc, (als je wilt mac moet u uitgeven £ 800 + op hun machine in plaats van 400 op een pc)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Macs niet langer gebruik PowerPC CPU's en dus het OS is gemakkelijk geport naar PC. Het is niet gemakkelijk, maar het is zeker mogelijk, anders dan voor de Intel-schakelaar.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| More Than Dual boot? - SSD 64 Gig Drive | rider200 | Windows besturingssystemen | 2 | 10 mei 2009 12:29 |
| Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt | trayde | Windows besturingssystemen | 4 | 18 mrt 2009 07:07 |
| Dual boot? | Mooseknuckle | Windows besturingssystemen | 3 | 28 aug 2008 16:12 |
| Dual boot | chrismorris730 | Windows besturingssystemen | 4 | 13 feb 2008 16:56 |
| Dual Boot Systeem | ChuckII | Windows besturingssystemen | 11 | 19 Jan 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |