![]() |
|
| |||
| |||
| er det mulig å dobbeltoppstart en kopi av Mac okse Leopard og en kopi av XP Service Pack 2 .... Jeg kjører av Service Pack 2. kan jeg bare partisjonere en stasjonen for Mac og installere det på denne stasjonen? og når jeg boot jeg får menyen spør jeg ønsker å starte opp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ganske sikker på at det er ulovlig å gjøre det
| |||
| |||
| Hvordan er det ulovlig hvis jeg har legit versjoner av programvaren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan mangle noe her - Mac OSX kjører på Mac hardware, hvordan kan du forvente at den skal kjøres på en PC? Hvor vil du få en OSX kompilert for PC's i686 hardware arkitektur?
| |||
| |||
| Ett, er det ikke ulovlig å gjøre det andre. Det er mulig å ha mac kjøre nativly, men veldig hardt og jeg skrånende finner link Du kan kjøre en emultaor om ringt. ah! Jeg har glemt hva det heter, men ill fortelle u så snart jeg husker |
|
| |||
| |||
| Sitat:
det er mye mulig, og jeg vet om et sted hvor det er diskutert i detalj, men gitt det strider mot dette forumet regler, jeg foreslår at du google etter det |
|
| |||
| |||
| Takk hAvAAck Jeg oppdaget mye om Digital Rights Management at jeg hadde ikke hørt om før. Det ser ut til å være folk der ute forsøker å sette genies tilbake i flasker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fant en guide her om hvordan man kan sette Mac OS X på en pc om en emulator, som for hvordan juridiske det er, jeg vet ikke sikkert, men det ville være av gjette at det er lovlig, så lenge både XP og Mac OS X er legit versjoner.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det er ulovlig som del av mac prøver å kontrollere markedet og få mer penger de wont kan du kjøre den på en PC (hvis du vil mac må du bruke £ 800 + på maskinen i stedet for 400 på en PC)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mac ikke lenger bruker PowerPC-prosessorer og derfor OS er lettere oversatt til PC. Det er ikke lett, men det er absolutt mulig, i motsetning til før Intel bryteren.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mer enn dobbeltoppstart? - SSD 64 Gig Drive | rider200 | Windows-operativsystemer | 2 | 10 mai 2009 12:29 |
| Dobbeltoppstart Nå XP wont Boot NTLDR mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 mars 2009 07:07 |
| Dobbeltoppstart? | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 3 | 28 august 2008 16:12 |
| Dobbeltoppstart | chrismorris730 | Windows-operativsystemer | 4 | 13 februar 2008 16:56 |
| Dobbeltoppstart System | ChuckII | Windows-operativsystemer | 11 | 19 januar 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |