mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Dual Boot Ubuntu Linux og Vista Nu Enhver OS indlæses ikke!

Reply

Thread Tools
Old 14. juni 2009, 08:44
Ny Medlem Gruppen

Default Dual Boot Ubuntu Linux og Vista Nu Enhver OS indlæses ikke!

Hey gutter, dette mig skriftligt fra min stationære computer.
Mit nylig F ** KED op min laptop, jeg havde installeret ubuntu på en vista maskine. (Jeg besluttede at dual boot, Vista installeret først)
Installationen gik alle fint, indtil genstarte, den bærbare computer har ikke lad mig vælge mine boot OS, det direkte opstartet i Vista.
Så for at ændre tingene, jeg har nogle forskning derefter fundet en software kaldet "easyBCD".
Jeg var begyndt at spille rundt med den, for at finde de bedste muligheder.
Det er her, HVIS ** KED alt det, jeg gjorde noget forkert, og når jeg genstartet maskinen, den kom op med 2 boot valgmuligheder:

1) Neogrub opstartsindlæseren - Når jeg vælge denne mulighed, det fortæller mig at reparere vinduer med installations-cd'en (Dette er ikke muligt for mig, fordi VISTA var forudinstalleret, og ville heller ikke leveres med et cd).

2) Linux Ubuntu - Når jeg vælge denne mulighed, det fortæller mig, at jeg har fortalt den opstartsindlæseren den forkerte partition til min Linux OS.

Jeg har ikke en indstilling til indlæsning VISTA, hvorfor?!

Please help
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Er det muligt at køre et freeware OS gerne linux ubuntu med vista buckweed90 Linux & Alternative OS 5 4 december 2008 05:51
Dual boot XP, Linux med wireleless kort pest79456 Linux & Alternative OS 2 17 november 2008 17:34
Dual boot hjælp - ubuntu installeret, nu tilføje vista d0od Windows-operativsystemer 1 7 november 2008 08:47
Spørgsmål om en Vista / Ubuntu dual boot MJM Linux & Alternative OS 11 18 oktober 2008 02:29
Hjælp med Dual opstart vista / ubuntu med lojack software pest79456 Linux & Alternative OS 3 12 oktober 2008 09:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.