vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Dual Boot Ubuntu Linux ja Vista Nyt Kaikki OS ei lataa!

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 08:44
Uusi Jäsen

Hei kaverit, tämä minulle kirjallisesti oman työpöydän tietokoneessa.
Oma äskettäin F ** keď jopa oma kannettava tietokone, minulla oli asennettu ubuntu on vista kone. (I päätti dual boot, näköala asennettu ensin)
Asennus meni kaikki hienosti, kunnes uudelleen, tietokone ei anna minun valita minun boot OS, se suoraan käynnistynyt näköala.
Siis muuttaa asioita, Tein hieman tutkimusta sitten löytyi ohjelmisto nimeltään "easyBCD".
Minulla oli aloin pelata noin kanssa se löytää parhaat vaihtoehdot.
Tämä on JOS ** keď Lopputuloksena on, että tein jotain väärin, ja kun uudelleen koneen, se keksi 2 boot vaihtoehtoa:

1) Neogrub Bootloader - Kun minä valita tämän vaihtoehdon, se kertoo minulle korjata ikkunoita asennus CD (tämä ei ole mahdollista minua, koska VISTA esiasennettiin, eikä mukana tulee CD).

2) Linux Ubuntu - Kun minä valita tämän vaihtoehdon, se kertoo minulle, että olen kertonut käynnistyslataimen väärä osio minun Linux-käyttöjärjestelmä.

Minulla ei ole vaihtoehtona LOAD VISTA, MIKSI?

PLEASE HELP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.