mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Dobbeltoppstart Ubuntu Linux og Vista Nå Any OS ikke lastes inn!

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 08:44
New Member Group

Default Dobbeltoppstart Ubuntu Linux og Vista Nå Any OS ikke lastes inn!

Hei folkens, dette meg å skrive fra min stasjonære datamaskin.
Min nylig F ** KED opp min laptop, jeg hadde installert ubuntu på en vista maskin. (Jeg besluttet å dobbeltoppstart, vista installert først)
Installasjonen gikk alt bra, før start, den bærbare datamaskinen ikke la meg velge min støvel OS, det direkte oppstart i Vista.
Så for å endre ting, jeg gjorde noen undersøkelser og funnet en programvare som kalles "easyBCD".
Jeg hadde begynt å spille rundt med den, for å finne de beste alternativene.
Dette er hvor IF ** KED det hele opp, jeg gjorde noe galt, og når jeg startet maskinen, kom den opp med 2 oppstartsalternativene:

1) Neogrub Bootloader - Når jeg velge dette alternativet, det forteller meg til å reparere Windows med installasjons-CD (Dette er ikke mulig for meg fordi VISTA var forhåndsinstallert, og ikke kommer med en CD).

2) Linux Ubuntu - Når jeg velge dette alternativet, det forteller meg at jeg har fortalt bootloader feil partisjon for min Linux OS.

Jeg har ikke et alternativ for lasting VISTA, HVORFOR?

Hjelp
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er det mulig å kjøre en gratis OS som linux ubuntu med vista buckweed90 Linux og alternative OS 5 4 desember 2008 05:51
Dobbeltoppstart XP, Linux med wireleless kortet pest79456 Linux og alternative OS 2 17 nov 2008 17:34
Dobbeltoppstart hjelp - ubuntu installert, nå legger vista d0od Windows-operativsystemer 1 7 november 2008 08:47
Spørsmålet om en Vista / Ubuntu dobbeltoppstart MJM Linux og alternative OS 11 18 oktober 2008 02:29
Hjelp med Dual oppstart vista / ubuntu med lojack programvare pest79456 Linux og alternative OS 3 12 oktober 2008 09:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.