mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Dual Opstart (Ubuntu & Windows XP)

Reply

Thread Tools
Old 28 juli 2007, 22:28
Ny Medlem Gruppen

Cool Dual Opstart (Ubuntu & Windows XP)

Hej alle, jeg er dobbelt opstart fra Ubuntu og Windows XP Media Center Jeg var bare undrende, hvordan jeg cant slette Ubuntu partition på min harddisk (ikke at sige, at jeg dont elsker linux sine bare jeg har brug for at slette den for rummet årsager) nogen ideer? , Tak.
Old 29 juli 2007, 01:52
Medlem Gruppen

Default Dual Opstart (Ubuntu & Windows XP)

To måder, en er enkel gode gamle Fdisk, den anden er at bruge Ubuntu live cd og køre Gparted. Begge kan fjerne din Ubuntu partition (ikke dos, ext3)

Hvis du har installeret Grub du kan støde på et andet problem. Fjerne grub er ikke let. Selv efter at have fjernet alt Grub kan stadig være der, hvis du har installeret det i MBR (master boot record), kan du efter at fjerne din Ubuntu partition (og genstart for at tjekke for grub) køre fdisk / MBR dog i visse tilfælde (afhængigt af den version af fdisk eller noget andet) kan det ødelægge din Windows-partition. Så skal carefull.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvordan afinstallerer jeg Windows 2000 fra Dual Opstart System regedit57 Windows-operativsystemer 2 23 august 2009 04:15
Dual opstart Windows 7 RC og min nuværende Windows XP Coolyxxx Windows-operativsystemer 6 5. maj 2009 22:59
Hjælp med Dual opstart vista / ubuntu med lojack software pest79456 Linux & Alternative OS 3 12 oktober 2008 09:39
* Dual Opstart * bigbonthabeat Windows-operativsystemer 2 12. sep 2008 06:43
Dual opstart VJH Windows-operativsystemer 15 17th May 2007 08:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.