vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Dual Käynnistäminen (Ubuntu & Windows XP)

Reply

Thread Tools
Old 28 heinäkuu 2007, 22:28
Uusi Jäsen

Cool Dual Käynnistäminen (Ubuntu & Windows XP)

Hei kaikki Olen kaksoiskäyttöä käynnistetään ubuntu ja Windows XP Media Center i oli vain ihmetellä, kuinka i cant poistaa Ubuntu osio minun kiintolevy (etten sanoisi i dont love linux sen juuri i tarvitse poistaa sitä tilaa syistä) ideoita? , Kiitos.
Old 29 heinäkuu 2007, 01:52
Jäsen

Default Dual Käynnistäminen (Ubuntu & Windows XP)

Kaksi tapaa, yksi on yksinkertainen vanhojen hyvien Fdisk, muut on käyttää Ubuntu Live CD ja suorittaa Gparted. Molemmilla voi poistaa Ubuntu Partition (ei dos, ext3)

Jos olet asentanut Grub saatat kohdata toinen ongelma. Poistaminen grub ei ole helppoa. Vaikka poistamalla kaikki Grub voidaan vielä siellä, jos olet asentanut sen MBR: ään (master boot record), voit jälkeen poista Ubuntu-osio (ja uudelleenkäynnistystä tarkistaa grub) suoritetaan fdisk / mbr kuitenkin joissakin tapauksissa (riippuen versio fdisk tai jotain muuta) se voi lamauttaa ikkunat osio. Joten carefull.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miten voin poistaa Windows 2000: Dual käynnistys System regedit57 Windows-käyttöjärjestelmät 2 23 elokuu 2009 04:15
Dual käynnistetään Windows 7 RC ja minun nykyisen Windows XP Coolyxxx Windows-käyttöjärjestelmät 6 5. toukokuuta 2009 22:59
Ohje Dual käynnistystä näköala / ubuntu kanssa LoJack ohjelmisto pest79456 Linux & Alternative OS 3 12. lokakuu 2008 09:39
* Dual Käynnistäminen * bigbonthabeat Windows-käyttöjärjestelmät 2 12. Sep 2008 06:43
Dual booting VJH Windows-käyttöjärjestelmät 15 17th Jun 2007 08:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.