![]() |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen Ik ben dual booten van Ubuntu en Windows XP Media Center i was just wondering how i cant verwijderen Ubuntu partitie van mijn harde schijf (om niet te zeggen i dont love linux zijn alleen ik nodig om het te verwijderen voor ruimte redenen) ideeën? , bedankt. |
|
| |||
| |||
| Twee manieren, is een eenvoudige goede oude Fdisk, de andere is het gebruik van de Ubuntu Live CD en start gparted. Beide kunt uw Ubuntu-partitie (niet DOS, Ext3) Als u hebt geïnstalleerd Grub kan u een tweede probleem. Het verwijderen van GRUB is niet eenvoudig. Zelfs na het verwijderen van alles Grub kan nog steeds worden er, indien u deze in de MBR (Master Boot Record) kunt u na het verwijderen van uw Ubuntu partitie (en herstarten om te controleren of grub) fdisk / mbr echter in sommige gevallen (afhankelijk van de versie van fdisk of iets anders) kan verlamde je windows partitie. Wees dus zorgvuldig. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe verwijder ik Windows 2000 uit Dual Booting System | regedit57 | Windows besturingssystemen | 2 | 23 augustus 2009 04:15 |
| Dual booten van Windows 7 RC en mijn huidige Windows XP | Coolyxxx | Windows besturingssystemen | 6 | 5 mei 2009 22:59 |
| Hulp bij dual booting vista / ubuntu met lojack software | pest79456 | Linux & Alternative OS | 3 | 12 okt 2008 09:39 |
| * Dual Booting * | bigbonthabeat | Windows besturingssystemen | 2 | 12 sep 2008 06:43 |
| Dual booting | VJH | Windows besturingssystemen | 15 | 17 jun 2007 08:29 |
| Thread Tools | |
| |