mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Dual oppstart (Ubuntu og Windows XP)

Reply

Thread Tools
Old 28 juli 2007, 22:28
New Member Group

Cool Dual oppstart (Ubuntu og Windows XP)

Hei alle sammen jeg dobbel oppstart fra Ubuntu og Windows XP Media Center Jeg bare lurer på hvordan jeg skrånende slette Ubuntu partisjon på harddisken (ikke si jeg dont love linux sin bare jeg trenger for å slette det for plass grunner) noen ideer? Takk.
Old 29 juli 2007, 01:52
Medlem Group

Default Dual oppstart (Ubuntu og Windows XP)

To måter, en enkel gode gamle Fdisk, den andre er å bruke Ubuntu live cd og kjøre Gparted. Begge kan fjerne Ubuntu partisjon (ikke dos, Ext3)

Hvis du har installert grub kan oppstå et sekund problem. Fjerne grub er ikke lett. Selv etter å slette alt grub kan fortsatt være der hvis du installerte den i MBR (Master Boot Record), kan du etter fjerning din Ubuntu partisjon (og omstart for å se etter grub) kjører fdisk / MBR imidlertid i enkelte tilfeller (avhengig av versjon av fdisk eller noe annet) kan det krøpling Windows-partisjonen. Så vær forsiktig.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvordan avinstallerer jeg Windows 2000 fra dobbelt starter opp System regedit57 Windows-operativsystemer 2 23 august 2009 04:15
Dual starte Windows 7 RC og min nåværende Windows XP Coolyxxx Windows-operativsystemer 6 5 mai 2009 22:59
Hjelp med Dual oppstart vista / ubuntu med lojack programvare pest79456 Linux og alternative OS 3 12 oktober 2008 09:39
* Dual oppstart * bigbonthabeat Windows-operativsystemer 2 12. sep 2008 06:43
Dual oppstart VJH Windows-operativsystemer 15 17 juni 2007 08:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.