![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har Ubuntu, og når jeg går til grafik og opløsning. jeg aktivere min anden skærm. Jeg gør det skærmopløsningen Jeg vil gerne gøre det, og jeg gør mit primære beslutning den beslutning Jeg vil gerne gøre det 1: 1680 x 1050 2: 1280 x 768 Men når jeg gør det, jeg logger derefter logge på. min beslutning om mit primære er alt rodet op, sammen med min beslutning om mit andet Det virkede fint og let på Windows? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er sandsynligvis en driver problem med Ubuntu ... Mit råd: stick med Windows LOL
|
| |||
| |||
| godt jeg forlod vinduer for en grund, hvorfor skulle jeg gå tilbage ... Hertil kommer, at jeg elsker virkningerne af Ubuntu, og hvis jeg ville hver eneste effekt på Ubuntu, men på mine vinduer, mine ram ville blæse op sammen med min processor. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Problemet er, at Linux er mindre peg og klik derefter Windows og der vil altid være ting, der bliver du nødt til at finde ud af dig selv. Intet er så godt understøttet på Ubuntu eller lignende. Har du træt udstationering på Ubuntu fora eller sende en mail til producenten?
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hold på en lille smule længere, hårdføre lover godt dobbelt overvåge støtte
| |||
| |||
| Yea. I cant wait for hårdføre, jeg så dit indlæg ser intens. 10 monitorer = O også, helt ærligt, jeg kan ikke lide den lethed af vinduer, jeg kan lide at lære om computere og koder. så jeg lære en masse bruger Linux og hertil som føjer til mig lide det. |
|
| |||
| |||
| ah crap. når jeg klikker på skærmen og grafik til at ændre min beslutning. det plejer åbne . det bare siger Start Screens og resolution på den nederste bar men aldrig åbnes, og når jeg åbner Skærmopløsning og ændre det, det gør ikke ændre den beslutning, bare tapetet |
|
| |||
| |||
| det gør nogen har en løsning??? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Problem med skærmopløsning. | spooky123 | Grafikkort & Monitors | 2 | 28. maj 2009 14:37 |
| Skærmopløsning i Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Console Gaming | 14 | 16. maj 2009 15:08 |
| Dual Monitors - Resolution Problem | xiingli | Grafikkort & Monitors | 2 | 5 februar 2009 18:36 |
| Skærmopløsning ikke ret | ashaiba | Grafikkort & Monitors | 10 | 28 januar 2009 11:31 |
| Skærmopløsning | colinhouse | Windows-operativsystemer | 1 | 29th Dec 2007 16:38 |
| Thread Tools | |
| |