![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ubuntu ja aina, kun i mene grafiikkaa ja resoluutiota. i mahdollistaa toinen valvoa. Teen sen näytön haluan sen olevan, ja i tehdä ensisijainen resoluutio haluan sen olevan 1: 1680 x 1050 2: 1280 x 768 Mutta kun en, että i kirjaudu ulos kirjaudu sitten. minun päätöslauselma ensisijainen on sekaisin, samoin minun päätöslauselma toinen Se toimi hyvin ja helppo Windows? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On luultavasti kuljettajan asiasta Ubuntu ... Neuvoni: pysykää Windows LOL
|
| |||
| |||
| hyvin lähdin ikkunat syytä, miksi lähden takaisin ... lisäksi, i love vaikutukset Ubuntu, ja jos halusin joka ikinen vaikutus Ubuntu mutta minun ikkunat, minun ram olisi pimahtaa yhdessä minun prosessori. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ongelmana on se, että Linux on vähemmän kohta ja valitse sitten Windows, ja aina tulee olemaan asioita, jotka sinun täytyy selvittää itse. Mikään ei ole niin hyvin tuettu Ubuntu tai vastaavaa. Oletko kyllästynyt esittäminen Ubuntu foorumeilla tai postittaa valmistajan?
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| pitää hieman pidempi, hardy lupauksia hyvä kaksinkertainen näytön tuki
| |||
| |||
| jaa. i cant odottaa hardy, i näki blogitekstiisi näyttää kovaa. 10 seuraa = O myös, rehellisesti, i don't like helppous ikkunat, i like oppia tietokoneet ja koodeja. Olen siis oppia paljon käytät linux ja niitä lisätään edelleen minua miellyttää se. |
|
| |||
| |||
| ah crap. aina kun i napsauta näytön ja grafiikka vaihtaa päätöslauselmaa. se tapana avata . se vain sanoo Lähtölista Suojaverkot ja päätöslauselma pohjassa bar, mutta eivät koskaan avaa ja kun avaan Näytön resoluutio ja muuttaa sen, se doesnt muuttaa päätöslauselman, vain taustakuva |
|
| |||
| |||
| niin ei kukaan ole ratkaisua? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! Problem with näyttöresoluutiota. | spooky123 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 28. toukokuuta 2009 14:37 |
| Näytön resoluutio on Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Console Gaming | 14 | 16. toukokuuta 2009 15:08 |
| Dual Monitorit - Päätöslauselma Problem | xiingli | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 5th Feb 2009 18:36 |
| Näytön resoluutio ole oikein | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 28th Jan 2009 11:31 |
| Näytön resoluutio | colinhouse | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 29. Joulukuu 2007 16:38 |
| Thread Tools | |
| |