![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb Ubuntu, en wanneer ik naar de grafische en resolutie. ik mijn tweede monitor. Ik maak het de scherm resolutie ik wil worden, en ik maak mijn primaire resolutie de resolutie ik wil worden
1: 1680 x 1050 2: 1280 x 768 Maar als ik dat doen, log ik uit en dan inloggen. mijn resolutie op mijn primaire is messed up, samen met mijn resolutie op mijn tweede het werkte prima en makkelijk op Windows? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er is waarschijnlijk een driver probleem met Ubuntu ...
Mijn advies: blijf met Windows LOL
|
|
|||
|
|||
|
Nou ik links vensters voor een reden, waarom zou ik terug ...
Bovendien, ik hou van de effecten van Ubuntu, en als ik wilde elke afzonderlijke effect op Ubuntu, maar op mijn windows, mijn ram zou opblazen samen met mijn processor. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Het probleem is dat Linux minder punt en klik vervolgens Windows en er zullen altijd dingen die je zal moeten uitzoeken jezelf. Niets is zo goed ondersteund op Ubuntu of vergelijkbaar. Heb je moe terbeschikkingstelling op de Ubuntu forums of emailen naar de fabrikant?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
houden op een klein beetje langer, hardy beloften goed dual monitor support
|
|||
|
|||
|
yea. i cant wait voor Hardy, Ik zag je bericht ziet er intens. 10 monitoren = O
ook, eerlijk gezegd, ik hou niet van het gemak van ramen, i willen leren over computers en codes. dus ik leer veel gebruik van Linux en daarvoor dat voegt bij me liking it. |
|
|
|||
|
|||
|
ah crap. wanneer ik klik op het scherm en afbeeldingen op mijn resolutie. it wont open
. het gewoon zegt Startbod Screens en resolutie op de onderste balk, maar nooit geopend en toen ik open Scherm resolutie en wijzigen, het doesnt de resolutie, maar het behang |
|
|
|||
|
|||
|
zo heeft iemand een oplossing?
|