![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har ubuntu, og når jeg går til grafikk og oppløsning. aktiverer jeg min andre skjermen. Jeg gjør det skjermoppløsningen jeg vil den skal være, og jeg gjør mitt primære Oppløsningen jeg ønsker å være 1: 1680 x 1050 2: 1280 x 768 Men når jeg gjør det, jeg logger av og deretter logger på. Min løsning på mitt primære er all messed opp, sammen med oppløsning på andre Den fungerte fint og lett på Windows? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er trolig en driver problem med Ubuntu ... Mitt råd: kjepp med Windows LOL
|
| |||
| |||
| godt i venstre vinduer for en grunn, hvorfor skulle jeg gå tilbake ... Dessuten, jeg elsker effekten av Ubuntu, og hvis jeg ville hver eneste effekt på Ubuntu men på vinduer, min ram ville blåse opp sammen med min prosessor. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Problemet er at Linux er mindre pek og klikk deretter Windows og det vil alltid være ting som du må finne ut selv. Ingenting er så vel støttes på Ubuntu eller lignende. Har du trett innlegg på Ubuntu forum eller e-post til produsenten?
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| holde på litt lenger, hardfør lover godt to skjermer støtte
| |||
| |||
| Det stemmer. i cant wait for Hardy, jeg så innlegget ditt ser intense. 10 skjermer = O også, ærlig, jeg liker ikke den enkle vinduer, jeg liker å lære mer om datamaskiner og koder. så jeg lærer mye bruker Linux og dermed som legger på meg fornøyd med det. |
|
| |||
| |||
| ah crap. når jeg klikker skjermen og grafikk å endre oppløsning. den wont åpen . Det bare sier Starter Screens og løsning på den nederste linjen, men aldri åpnes, og når jeg åpner Skjermoppløsning og endre det, men ikke endre oppløsning, bare bakgrunnsbilde |
|
| |||
| |||
| så Har noen en løsning?? |