![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har ubuntu och när jag går till grafik och upplösning. Jag gör min andra skärm. Jag gör det skärmupplösningen Jag vill att det ska vara, och jag gör mitt primära resolution resolutionen Jag vill att det ska vara 1: 1680 x 1050 2: 1280 x 768 Men när jag gör det jag logga ut sedan logga in. min lösning på min primära är allt ställt till det, tillsammans med min upplösning på min andra Det fungerade fint och enkelt i Windows? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns troligen en drivrutin problem med Ubuntu ... Mitt råd: stick med Windows LOL
|
| |||
| |||
| och i vänstra fönster för en anledning, varför skulle jag gå tillbaka ... Dessutom, jag älskar effekterna av Ubuntu, och om jag ville varenda effekt på Ubuntu utan på mitt fönster, min ram skulle spränga tillsammans med min processor. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Problemet är att Linux är mindre och klicka sedan Windows och det kommer alltid att finnas saker att du måste lista ut själv. Ingenting är så bra stöd för Ubuntu eller liknande. Har du tröttnat utstationering på Ubuntu forum eller e-post till tillverkaren?
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hålla på lite längre, Hardy lovar gott dubbla övervaka stöd
| |||
| |||
| ja. jag skränande vänta Hardy, jag såg ditt inlägg ser intensiv. 10 monitorer = O också, ärligt talat, jag tycker inte om hur lätt fönster, jag gillar att lära sig om datorer och koder. så jag lär mig mycket med Linux och sådana som ger den till mig gillar det. |
|
| |||
| |||
| ah skit. när jag klickar på skärmen och grafik för att ändra mitt beslut. Det brukar öppna . det bara säger Startlista skärmar och Resolution om bottom bar men aldrig öppnas och när jag öppnar Skärmupplösning och ändra det, det spelar ingen ändra upplösning, bara bakgrundsbild |
|
| |||
| |||
| så gör någon har en lösning?? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Problem med skärmupplösningen. | spooky123 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 28 maj 2009 14:37 |
| Skärmupplösning i Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Console Gaming | 14 | 16 maj 2009 15:08 |
| Dubbla Monitorer - Resolution Problem | xiingli | Grafikkort & Skärmar | 2 | 5 februari 2009 18:36 |
| Skärmupplösning inte rätt | ashaiba | Grafikkort & Skärmar | 10 | 28 januari 2009 11:31 |
| Skärmupplösning | colinhouse | Windows-operativsystem | 1 | 29 december 2007 16:38 |
| Thread Tools | |
| |