![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey Jeg har lige installeret Windows men partitioneret 20 GB på harddisken og installeret ubuntu på partitioneret plads. tænkte den installation der ikke var nogen problemer, men når jeg genstartet min computer, mens den var at starte det kommer op med "FEJL 17" og stopper igangsætning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan det være nødvendigt at re-installere grub følge disse trin
starte ubuntu live cd, skal du gå til terminal og skriv sudo grub Dette vil få dig en grub prompt på dette promt type Code: find / boot/grub/stage1 Næste, dette er vigtigt, uanset blev returneret til finde kommandoen bruge det i den næste linje (du stadig er på grub>. Når du indtaster de næste 3 kommandoer) Code: root (hd?,?) nu skrive dette Code: setup (hd0) Code: quit nu grub vil blive re-installeret, og hvis du har brug for hjælp til at konfigurere det kan jeg instruere dig Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| nope har stadig fejl 17 efter at |
|
| |||
| |||
| Hvilken alder blev computeren? På nogle ældre modeller, hvis boot filer er for langt ned et stort drev de vil være utilgængeligt for BIOS.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejl popup; IE7 er stødt og fejl ... | jonkon2 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 30. maj 2009 00:30 |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vxd fejl | VJH | Drives & flytbare medier | 1 | 18. sep 2008 05:10 |
| DMA-driver fejl, CRC-fejl | ghbnic | Drives & flytbare medier | 6 | 2 april 2008 11:44 |
| Nero fejl##%! | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 4 | 11th Dec 2007 15:32 |
| Thread Tools | |
| |